درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 08:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22926صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 - 21:52
نقش روابط‌ عمومی در فضای جدید اقتصاد ایران
تا چند روز دیگر شهر زوریخ سوئیس، میزبان فعالان بخش خصوصی ایران و اروپا خواهد بود و وضعیت روابط‌ عمومی در ایران و نقش و اهمیت آن برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی، به‌عنوان یکی از موضوعات سخنرانی‌های این گردهمایی مطرح خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تا چند روز دیگر شهر زوریخ سوئیس، میزبان فعالان بخش خصوصی ایران و اروپا خواهد بود و وضعیت روابط‌ عمومی در ایران و نقش و اهمیت آن برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی، به‌عنوان یکی از موضوعات سخنرانی‌های این گردهمایی مطرح خواهد شد.

سومین گردهمایی ایران و اروپا روزهای 14 و 15 اردیبهشت ماه، با تمرکز بر قدرت بخشیدن به فعالان بخش خصوصی ایران برای ایجاد زمینه همکاری دوجانبه با فعالان و صاحب‌نظران اقتصادی از کشورهای اروپایی برگزار می‌شود و تحلیل وضعیت صنعت ارتباطات و جایگاه آن در تقویت بخش خصوصی، در کنار دیگر مباحث اقتصادی، موردبحث و بررسی قرار می‌گیرد. آرش وفاداری مدرس و کارشناس روابط‌عمومی در این‌باره توضیح داد: «این گردهمایی فرصتی است تا فعالان بخش خصوصی ایران و اروپا، تجربیات اقتصادی خود را در صنایع مختلف درباره وضعیت امروز و رو به ‌رشد اقتصاد ایران با یکدیگر به اشتراک بگذارند. در شرایط کنونی، فعالان اقتصادی با فرصت‌های جدیدی روبه‌رو خواهند شد که اهمیت علم ارتباطات را در مباحث اقتصادی بیش از هر زمان دیگری روشن خواهد کرد. از این‌رو ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصت‌ها و چالش‌های آن در ارتباط با اقتصاد بخش خصوصی، از بخش‌های مهم گردهمایی ایران و اروپا به‌شمار می‌رود

مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت ماناپیام با اشاره به اهمیت گردهمایی ایران و اروپا و حضور سفیران سوئیس، سوئد، هلند، بلژیک و جمعی از مدیران مطرح ایرانی و اروپایی اظهار داشت: «در یک دهه اخیر، شاهد رشد چشمگیر ابزارهای جدید ارتباطاتی در دنیا بوده‌ایم؛ در همین مسیر، ایران نیز شاهد تغییر و تحولات بسیاری در زمینه ارتباطات بوده و ذائقه مخاطبان به سمت بهره‌گیری از رسانه‌های جدید تغییر یافته است. آگاهی از این وضعیت و شناسایی فرصت‌ها و ابزارهای موجود برای بخش خصوصی ایران و دنیا، امری مهم است که در جایگاه‌سازی و بقای آن‌ها به‌ویژه در بازارهای جدید نقش بسزایی دارد.» وفاداری همچنین در ادامه گفت: «ایران نیز مانند سایر کشورها از دانش و ابزارهای ارتباطی برای تعامل بیشتر و بهتر با مخاطبان، بهره‌مند است. اما آنچه در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد بومی‌سازی ابزارها و پیام‌های سازمان‌هاست و ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. روابط عمومی در ایران در عین استقلال فکری و عملی تاکنون توانسته است امکانات مناسبی برای مخاطبان خود فراهم و نیاز آن‌ها را برطرف کند که این موضوع برای بخش خصوصی ایران و همچنین شرکت‌های خارجی دارای اهمیت بسیاری است

گفتنی است در سومین گردهمایی ایران و اروپا در گراند هتل دالدر زوریخ، بیش از 50 نفر از مدیران عالی‌رتبه اقتصادی از ایران و اروپا درباره توسعه سرمایه‌گذاری کشورهای اروپایی با تمرکز بر تجربه مشارکت اقتصادی دو طرف در حوزه‌های مختلفی همچون بانکداری، محیط‌زیست، حمل‌ونقل، انرژی و نفت و گاز و ‌منابع انسانی سخنرانی خواهند کرد. آرش وفاداری نیز به همراه اسکانید مک‌گچین مدیرعامل خاورمیانه و آفریقایی شرکت هیل‌نولتون - از بزرگ‌ترین شرکت‌های مشاوره ارتباطات در دنیا- درباره صنعت ارتباطات صحبت خواهد کرد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد