درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:00   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22505صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 25 فروردین 1395 - 08:05
چهار تاکتیک‌ شش سیگما برای یک استارت‌آپ ناب
نوشته شده توسط: Charles Mburugu - با مجموعه ای از ابزارها و تکنیک های مورد استفاده توسط شش سیگما آشنا شوید که می تواند شما را از شکست به موقعیت داغ، راه اندازی نوآورانه یک شرکت سوق دهد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر شما یک تجارت را شروع کرده اید و هنوز از مفهوم شش سیگما (Six Sigma) چیزی نشنیده اید، زمان آن رسیده است که راجع به آن اطلاع حاصل نمائید. با مجموعه ای از ابزارها و تکنیک های مورد استفاده توسط شش سیگما آشنا شوید که می تواند شما را از شکست به موقعیت داغ، راه اندازی نوآورانه یک شرکت سوق دهد.


با استفاده از داده ها، تجزیه و تحلیل، و کنترل کیفیت، شما شرکت خود را قادر خواهید ساخت تا حاشیه سود خود را بدون اجازه بازار در تعیین ارزش، تنظیم نماید. در اینجا چهار تاکتیک مورد پذیرش به منظور حذف موارد غیر ضروری در استارت‌آپ (راه اندازی) جدید شما ارائه شده است.

کاهش هزینه ها بدون افت کیفیت
استارت‌آپ ها با مسئله ناخوشایند رقابت با شرکت هایی که در حال حاضر در آن تجارت تاسیس شده اند، روبرو هستند. بنابراین، مسئله تمایز بسیار کلیدی است، همچون کاهش هزینه ها برای تضعیف رقابت. شش سیگما این عمل را با اجرای مجموعه ای از شیوه ها به منظور تعریف، اندازه گیری، تجزیه و تحلیل، بهبود و کنترل تولید، بنا نهاده است.
این مسئله لزوما فقط برای کالاهای فیزیکی اعمال نمی شود، بلکه برای صنایع خدماتی نیز کاربرد دارد. با استفاده از این پنج مرحله، شما می توانید دریابید که تجارت تان در کجا کمبود داشته و در کجا جلوتر از رقبا قرار دارید.


نوآوری مجزا از پیشرفت مستمر
قبل از شروع تاخت و تازتان در دنیای تجارت، در نظر داشته باشید که شش سیگما مجموعه ای از اصول مبتنی بر پیشرفت مستمر است، البته در قالب گام های کوچک. با این حال، در چشم انداز همواره در حال تغییر تجارت امروز، نوآوری نیاز به فضایی برای شکوفایی دارد. سازمان هایی که این کار را با موفقیت انجام می دهند به عنوان شرکت های سازگار دوجانبه (یا شرکت های یکسان دست) (ambidextrous companies) شناخته می شوند.


در مطالعه انجام شده توسط بلومبرگ، 35 سازمان یکسان دست با مصاحبه شوندگان در مورد مدل کسب و کار خود ملاقات کردند، و 90 درصد از آن ها موفق بودند. بنابراین، انجام یکی به تنهایی کافی نیست. اگر شما مطمئن نیستید که چه تعادلی را باید در بر داشته باشد، مشاوره های آنلاین می تواند یک منبع خوب برای کمک به موفقیت شرکت شما باشد.

همه کارها را در یک زمان شروع نکنید
مفهوم شش سیگما همچنین این تفکر را که اگر منابع خود را روی چندین کار متمرکز نمائید و یا افراد بسیاری را تنها برای یک کار اختصاص دهید، نتیجه کاملا معکوس دارد را تائید می کند. اگر شما یک نیروی کار آماده برای انجام یک پروژه خاص دارید، تعیین کنید که چه تعداد نفر را نیاز دارید و بهترین کارمند خود را بر روی آن قرار دهید. نگاهی به بقیه افراد داشته باشید و آن ها را در سایر پروژه ها قرار دهید. با این روش، شما توانایی استفاده و تقسیم صحیح منابع خود را خواهید داشت و به اصطلاح تمامی تخم مرغ هایتان را در یک سبد قرار نمی دهید.

توسعه یک محصول با حداقل دوام
همچنان که شما مشغول یافتن شرکای تجاری در ماجراجویی کارآفرینی خود هستید، بدون شک در خواهید یافت که تنظیم دقیق اولیه محصول یک اشتباه بزرگ است. به واسطه توسعه یک محصول با حداقل دوام، یا محصولی بدون هر نوع آرایش اضافه ای، شما از تولید ضایعات (یا به عبارت دیگر هدر رفت سرمایه) جلوگیری نموده و به جای آن تلاش خود را به سمت پیدا کردن مشتریان که جزء اصلی تولید و درآمد جدید هستند، سوق خواهید داد.


برای بسیاری از شرکت ها، استفاده از تکنیک های شش سیگما منجر به تقویت رشد اقتصادی و پیشرفت آهسته و مستمر شده است. با این حال، استارت‌آپ ها زمان زیادی در اختیار ندارند. در عوض، شما نیاز به مزایا و ایده های شش سیگما دارید، اما با نوآوری و پیشرفت مستمر. این مسئله زمانی ساده تر خواهد بود که ابتدا در مورد آن صحبت نموده و سپس انجام دهید، شما می توانید بذر آن را در ذهن خود و ذهن کارکنان خود بکارید. زمانی که مفهوم تعادل را دریابید، استارت‌آپ شما وارد گود رقابت خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد