درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22358صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 19 فروردین 1395 - 07:47
خدمات مشتری
برای کسی که سی دقیقه را پشت خط تلفن خدمات مشتری یک شرکت منتظر مانده است در حالی که بعد از آن از فردی به فردی دیگر ارجاع داده شده بدون انکه کسی قادر باشد حقیقتاً مشکل را برطرف نماید، تصور اینکه برای دریافت کمک بتوان مستقیماً به سوی منابع رفت ظاهراً جذاب به نظر می رسد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای کسی که سی دقیقه را پشت خط تلفن خدمات مشتری یک شرکت منتظر مانده است در حالی که بعد از آن از فردی به فردی دیگر ارجاع داده شده بدون انکه کسی قادر باشد حقیقتاً مشکل را برطرف نماید، تصور اینکه برای دریافت کمک بتوان مستقیماً به سوی منابع رفت ظاهراً جذاب به نظر می رسد.


شرکت هایی چون:
جت بلو (Http://twitter.com/jetblue)، کامکست (http://twitter.com/comcastcares ) و زاپوس. کام (Http://twitter.com/zappos ) رسانه های اجتماعی را به عنوان مجرایی برای کمک به مشتریان غنیمت می شمارند. بسیاری از شرکت ها از تویئتر به منظور خدمات رسانی به مشتری های خود استفاده می کنند تا به درخواست مشتری های خود مبنی بر کمک، مشکلات و نگرانی هایشان پاسخ دهند. به کار بردن هشتگ و نام کاربرها در توئیتر به سازمان ها در شناسایی مشکلات احتمالی خدمات مشتری زمانی که بروز می کنند (و یا در زمانی واقعی و خیلی نزدیک) کمک کرده و همچنین از گسترش و تبدیل مشکلات احتمالی بی شائبه به بحران هایی بزرگتر جلوگیری خواهد نمود.


سایر افراد به سراغ وبلاگ ها و انجمن ها رفته و سعی می کنند مشکلات مشتری را رفع نمایند. خدمات مشتری محلی ست که مردم در آن بی تاب صدای شخصی و یا مهارت شخصی بوده و رسانه های اجتماعی ابزاری هستند که شرکت ها از آن استفاده می کنند تا گاهی پویایی نقض شده خدمات مشتری سنتی را تغییر دهند.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد