درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 02:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21714صفحه نخست » پنجشنبه، 29 بهمن 1394 - 13:03
استفاده از ظرفیت دیپلماسی عمومی شهروندی در تلطیف روابط
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل مرکز بین‌المللی توسعه خواهر شهرهای ایران گفت: با توجه به شرایط کنونی منطقه گفت‌گوها و دیپلماسی رسمی راه حلی برای برون رفت از بحران‌هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل مرکز بین‌المللی توسعه خواهر شهرهای ایران گفت: با توجه به شرایط کنونی منطقه گفت‌گوها و دیپلماسی رسمی راه حلی برای برون رفت از بحران‌هاست.

به گزارش شارا از پانا، علیرضا رجایی با اشاره به روابط ایران و عربستان و با بیان این‌که «مکه سرزمین وحی است و کشور ما نیز اسلامی می‌باشد» ضرورت «وحدت میان مسلمانان» را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اسراییل از هر فرصتی برای نفوذ و ضربه به وحدت کشورهای اسلامی استفاده می‌کند؛ بنابراین باید مراقب عواملی که منجر به رویارویی اسلام با اسلام می‌شود باشیم.

وی گفت: با توجه به نظرسنجی و بررسی ظرفیت‌های شهروندی؛ در دو کشور ایران و عربستان این امکان وجو دارد که در صلح و آرامش با اعتنا به افکار و توقعات عمومی، با استفاده از ظرفیت‌های اسلام برای اسلام، خدشه‌ای به مناسک حج وارد نشده و دقیقا نقش اغتشاش‌گرایانه اسرائیل نقش بر آب شده و برای ورود افراد فریبکار و شیاطین در محدوده اسلامی مانع ایجاد شود.

وی ادامه داد: از جمله می‌توان به خبرهایی اشاره کرد که سناریوسازی و نشر اکاذیب از قول بزرگان دینی می‌باشد ولی با توجه به رجوع به آن عزیزان به طور کلی خبرهای منتشره تکذیب می‌شود.

وی هم‌چنین با اشاره به قدرت نرم دین‌محور، این اهرم را مانع از سوءاستفاده از دشمنان دینی دانست و گفت: مرکز بین‌المللی توسعه خواهرشهرهای ایران در همین رابطه خطاب به وزارت امور خارجه نامه‌ای را با مضمون «استفاده از ظرفیت دیپلماسی عمومی شهروندی در تلطیف روابط ایران و عربستان» تهیه و تقدیم کرده است تا در صورت موافقت اقدامات عملی معمول گردد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد