درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 13:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21540صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 بهمن 1394 - 10:09
گوگل به تازگی سیستم تبلیغات فوق هدفمند خود برای مبارزه علیه داعش رونمایی کرده است.
آنتونی هوس، مدیر ارشد روابط عمومی و ارتباطات گوگل، از طرحی پرده برداشت که در آن به کاربران در پاسخ به جست‌وجوهای مرتبط با تروریسم، لینک‌هایی با محتوای ضد افراط‌گرایی نشان داده می‌شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آنتونی هوس، مدیر ارشد روابط عمومی و ارتباطات گوگل، از طرحی پرده برداشت که در آن به کاربران در پاسخ به جست‌وجوهای مرتبط با تروریسم، لینک‌هایی با محتوای ضد افراط‌گرایی نشان داده می‌شوند. این طرح، پیش از اختصاص کمیته‌ای در پارلمان بریتانیا برای مبارزه با تروریسم، تعریف شده بود.این ایده، ارائه یک نوع محتوای جایگزین به کسانی است که دنبال اطلاعات در مورد افراط‌گرایی می‌گردند.  طرحی به نام برنامه آزمایشی گرنت Google AdWords است که در حال حاضر، گوگل کار بر روی آن را با مشارکت چند سازمان غیرانتفاعی واجد شرایط، دنبال می‌کند. این برنامه، سازمان‌های غیردولتی (NGO) را قادر می‌سازد که تبلیغات ضد افراط‌گرایی را در برابر جست‌وجوی مرتبط با تروریسم، قرار دهند.

این برنامه هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد، اما مدیران اجرایی گوگل امیدوارند که این طرح جدید به مانند یک ابزار هوشمند، همچنان که مدافع آزادی در اینترنت است، از زندگی شهروندان جهان نیز محافظت کند.
این مدیر ارشد گوگل گفت: ما باید با استفاده ناهنجار از اینترنت مبارزه کنیم، اما این بسیار حائز اهمیت است که مردم قادر به یافتن اطلاعات مفید در فضای اینترنت باشند تا در زمانی که احساس تنهایی می‌کنند و آنلاین می‌شوند بتوانند جامعه‌ای سرشار از امید بیابند، نه جامعه‌ای مملو از آسیب.
علاوه بر تبلیغات ضد تروریسم، گوگل اطمینان داده است که شرکت زیر مجموعه اش یعنی یوتیوب، دسترسی به ویدئوهای ضد افراط‌گرایی را تسهیل کند که خود کمک چشم‌گیری به تلاش‌های عمومی برای مبارزه علیه داعش و گروه‌های تروریستی مشابه است.
در حالی که تبلیغات گوگل، ممکن است یک راهکار جامع نباشد، اما قطعاً گامی رو به جلو در مسیری صحیح برای استفاده از فناوری در راه مبارزه با افراد شرور است.

 

منبع: ایمنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد