درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 06:20   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21388صفحه نخست » چهارشنبه، 14 بهمن 1394 - 11:44
یک هفتم مردم کره زمین Gmail دارند
ساندرا پیچای مدیرعامل گوگل در جریان ارائه گزارش فصل چهارم سال ۲۰۱۵ گفت که سرویس Gmail این شرکت از مرز یک میلیارد کاربر گذشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ساندرا پیچای مدیرعامل گوگل در جریان ارائه گزارش فصل چهارم سال ۲۰۱۵ گفت که سرویس Gmail این شرکت از مرز یک میلیارد کاربر گذشته است. این نخستین بار نیست که کاربران یکی از سرویس‌های گوگل از مرز یک میلیارد می‌گذرد. چرا که پیش از این شش سرویس دیگر گوگل مانند جست‌وجو‌گر، مرورگر کروم، اندروید، Google Play، سرویس نقشه و یوتیوب نیز توانسته بودند این میزان کاربر را به سمت خود جذب کنند.

شکی وجود ندارد که گوگل امروزه بخشی از زندگی ماست و اطلاعاتی که ما از زندگی خود در اختیار این شرکت قرار می‌دهیم تاثیر قابل توجهی در رشد هوش ماشینی و رشد این شرکت داشته است. هوش ماشینی که در سرویس‌های این شرکت از جمله در Gmail به‌کار گرفته می‌شود دلیل اصلی علاقه ما به این سرویس است.سرویس Gmail برای نخستین بار به صورت دعوتنامه‌ای از اول آوریل سال ۲۰۰۴ آغاز به‌کار کرد، اما حضور عمومی آن به هفتم فوریه سال ۲۰۰۷ بازمی‌گردد. این سرویس محبوب ایمیل ابتدا یک گیگابایت فضا در اختیار کاربران قرار می‌داد و طی این سال‌ها باعث ارتقای استانداردهای ذخیره‌سازی رایگان شد؛ چراکه بعدا این میزان فضا را به ۲ و بعد ۴ گیگابایت ارتقا داد. این کار جی‌میل در رقابت با سرویس‌هایی چون یاهو و Hotmail بود که به مرور توانست برتری قابل توجهی بر آنها پیدا کند. جی‌میل در سال ۲۰۱۲ با ۴۲۵ میلیون کاربر توانست عنوان پراستفاده‌ترین سرویس ایمیل تحت وب را از آن خود کند. در سال ۲۰۱۴ اعلام شد که حدود ۶۰ درصد از شرکت‌های رده متوسط آمریکا از این سرویس ایمیل استفاده می‌کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3694

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد