درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 14:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19952صفحه نخست » شنبه، 7 آذر 1394 - 07:48
آگهی امروز: اسپلش داون پارک آبی ونکوور
بزرگ‌ترین و تنها پارک آبی ونکوور اقدام جالبی را طراحی کرده است.
  

آگهی امروز: اسپلش داون پارک آبی ونکوور

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بزرگ‌ترین و تنها پارک آبی ونکوور اقدام جالبی را طراحی کرده است. این پارک در نقاط مختلف ونکوور سطل‌های پر از آب قرار داده یا در کنار و وسط آبنماها یا میزهایی واقع در اماکن عمومی، بلیت‌های مجانی‌ای را گذاشته که در کنار انها نوشته شده که برای به‌دست آوردن بلیت‌ها باید به آب زد. در تصاویر مختلف مردم را می‌بینیم که با شور و هیجان در وسط خیابان‌ها یا در جاهای دیگر داخل سطل‌های آب یا آبنماها می‌روند و بلیت‌ها را برمی‌دارند. در پایان تیزر نتیجه این کار نشان داده می‌شود. تمام سایت‌ها از این اقدام نوشته‌اند و عکس‌های مردم در حالی که برای برداشتن بلیت‌ها خیس شده‌اند در همه جا پخش شده است.

تأثیرات این تبلیغ که موجب تبلیغات مردمی و شور و نشاط در محیط‌های مجازی شده است به بهترین شکل در آگهی به نمایش درمی‌آید. تأثیری که تنها با صرف بودجه 3000دلاری که بودجه بسیار کمی برای برخورداری از چنین تأثیری است حاصل شده‌ است. در این تیزر ساده، شاد و پرهیجان می‌بینیم که چگونه می‌توان با صرف بودجه‌ای اندک تبلیغات و تأثیرات وسیعی را به‌دست آورد.

اگر در دنیای تبلیغات خرج کردن پول به دو دلیل عمده انجام می‌گیرد؛ یکی شاد کردن مخاطب یا در واقع تحت تأثیر قرار دادن مخاطب و در نتیجه آن هدف دوم که معرفی محصول است، حالا تیزر اسپلش داون ونکوور بیان می‌کند که با اندکی پول و اما ایده‌ای خلاقانه چه تأثیر بزرگی را می‌توان ایجاد کرد و به تمام اهدافی که یک تیزر می‌خواهد و حتی بسیار فراتر از آن و پخش کوتاه‌مدتی در تلویزیون دست یافت. در واقع می‌توان مردم را به میانه میدان کشاند و دنیای مجازی را در اختیار خود درآورد تنها، اگر ایده‌ای خلاقانه شبیه اسپلش داون پارک ونکوور در اختیار داشته باشید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد