درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 17:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19952صفحه نخست » شنبه، 7 آذر 1394 - 11:42
آگهی امروز: اسپلش داون پارک آبی ونکوور
بزرگ‌ترین و تنها پارک آبی ونکوور اقدام جالبی را طراحی کرده است.
  

آگهی امروز: اسپلش داون پارک آبی ونکوور

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بزرگ‌ترین و تنها پارک آبی ونکوور اقدام جالبی را طراحی کرده است. این پارک در نقاط مختلف ونکوور سطل‌های پر از آب قرار داده یا در کنار و وسط آبنماها یا میزهایی واقع در اماکن عمومی، بلیت‌های مجانی‌ای را گذاشته که در کنار انها نوشته شده که برای به‌دست آوردن بلیت‌ها باید به آب زد. در تصاویر مختلف مردم را می‌بینیم که با شور و هیجان در وسط خیابان‌ها یا در جاهای دیگر داخل سطل‌های آب یا آبنماها می‌روند و بلیت‌ها را برمی‌دارند. در پایان تیزر نتیجه این کار نشان داده می‌شود. تمام سایت‌ها از این اقدام نوشته‌اند و عکس‌های مردم در حالی که برای برداشتن بلیت‌ها خیس شده‌اند در همه جا پخش شده است.

تأثیرات این تبلیغ که موجب تبلیغات مردمی و شور و نشاط در محیط‌های مجازی شده است به بهترین شکل در آگهی به نمایش درمی‌آید. تأثیری که تنها با صرف بودجه 3000دلاری که بودجه بسیار کمی برای برخورداری از چنین تأثیری است حاصل شده‌ است. در این تیزر ساده، شاد و پرهیجان می‌بینیم که چگونه می‌توان با صرف بودجه‌ای اندک تبلیغات و تأثیرات وسیعی را به‌دست آورد.

اگر در دنیای تبلیغات خرج کردن پول به دو دلیل عمده انجام می‌گیرد؛ یکی شاد کردن مخاطب یا در واقع تحت تأثیر قرار دادن مخاطب و در نتیجه آن هدف دوم که معرفی محصول است، حالا تیزر اسپلش داون ونکوور بیان می‌کند که با اندکی پول و اما ایده‌ای خلاقانه چه تأثیر بزرگی را می‌توان ایجاد کرد و به تمام اهدافی که یک تیزر می‌خواهد و حتی بسیار فراتر از آن و پخش کوتاه‌مدتی در تلویزیون دست یافت. در واقع می‌توان مردم را به میانه میدان کشاند و دنیای مجازی را در اختیار خود درآورد تنها، اگر ایده‌ای خلاقانه شبیه اسپلش داون پارک ونکوور در اختیار داشته باشید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد