درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1957صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 21 آبان 1391 - 14:51
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی/ روابط عمومی ها در ایران به قانون نیاز ندارند بلکه مشکل در اجرا دارند
محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با بیان این مطلب گفت: متاسفانه روابط عمومی در ایران ناشناخته است و جایگاه قابل قبولی ندارد و برگزاری این کنگره ها می تواند جایگاه روابط عمومی را ارتقاء ببخشد.
  

روابط عمومی ها در ایران به قانون نیاز ندارند بلکه مشکل در اجرا دارند.
 محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با بیان این مطلب گفت: متاسفانه روابط عمومی در ایران ناشناخته است و جایگاه قابل قبولی ندارد و برگزاری این کنگره ها می تواند جایگاه روابط عمومی را ارتقاء ببخشد.
 وی در ادامه در تبیین جایگاه روابط عمومی در ایران اظهار داشت: روابط عمومی در ایران تعریف و تبیین نشده است و به تعاریف ارایه شده نیز توجهی نمی شود. در ادارات و سازمان ها روابط عمومی ها صرفا به عنوان مرکز اطلاع رسانی استفاده می شود در حالی که کارکرد آن ها فراتر است و باید جایگاه فاخری داشته باشند و در این جایگاه بایستی از افراد کارآمد و توانمند استفاده شود و نگاه به روابط عمومی ها باید برنامه ای، تحلیلی و تبیینی باشد.
 نایب رییس کمیسیون مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی بایستی قوای مققنه، مجریه، قضائیه و همچنین تمامی دستگاه ها و نهادها حضوری فعال، موثر و اثرگذار داشته باشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد