درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1957صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 21 آبان 1391 - 15:27
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی/ روابط عمومی ها در ایران به قانون نیاز ندارند بلکه مشکل در اجرا دارند
محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با بیان این مطلب گفت: متاسفانه روابط عمومی در ایران ناشناخته است و جایگاه قابل قبولی ندارد و برگزاری این کنگره ها می تواند جایگاه روابط عمومی را ارتقاء ببخشد.
  

روابط عمومی ها در ایران به قانون نیاز ندارند بلکه مشکل در اجرا دارند.
 محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با بیان این مطلب گفت: متاسفانه روابط عمومی در ایران ناشناخته است و جایگاه قابل قبولی ندارد و برگزاری این کنگره ها می تواند جایگاه روابط عمومی را ارتقاء ببخشد.
 وی در ادامه در تبیین جایگاه روابط عمومی در ایران اظهار داشت: روابط عمومی در ایران تعریف و تبیین نشده است و به تعاریف ارایه شده نیز توجهی نمی شود. در ادارات و سازمان ها روابط عمومی ها صرفا به عنوان مرکز اطلاع رسانی استفاده می شود در حالی که کارکرد آن ها فراتر است و باید جایگاه فاخری داشته باشند و در این جایگاه بایستی از افراد کارآمد و توانمند استفاده شود و نگاه به روابط عمومی ها باید برنامه ای، تحلیلی و تبیینی باشد.
 نایب رییس کمیسیون مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی بایستی قوای مققنه، مجریه، قضائیه و همچنین تمامی دستگاه ها و نهادها حضوری فعال، موثر و اثرگذار داشته باشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد