درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19383صفحه نخست » کنفرانس روابط عمومیپنجشنبه، 14 آبان 1394 - 11:32
مسئولیت اجتماعی؛ رویکردی نوین در روابط عمومی
یافته های این تحقیق نشان می دهد که میان انتظارات مردم و عملکرد شرکت فجر در هر چهار بعد شکاف وجود دارد. بیشترین میزان شکاف در بعد اجتماعی و درمانی و کمترین آن در بعد ورزشی تفریحی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئولیت اجتماعی یکی از رویکردهای نوین روابط عمومی است که توسط سازمان های پیشرو مورد توجه قرار گرفته و مطالعات اجتماعی لازم درباره آن انجام می گیرد.


از این روی روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر با هدف تعیین استراتژی کلان مسئولیت اجتماعی شرکتی ،به روش علمی، پژوهشی در زمینه بررسی رضایتمندی جامعه تعریف نموده و نتایج پژوهش را به عنوان یکی از ورودی های استراتژی مسئولیت اجتماعی به کار می برد.


منظور از مسئولیت اجتماعی شرکت ها، جبران خسارت های ناشی از فعالیت ها و آسیب های شرکت به جامعه است. هر ساله شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه از جمله شرکت پتروشیمی فجر مبالغ زیادی را با عنوان مسئولیت اجتماعی هزینه می کنند، از آنجایی که ذینفعان اصلی در این مقوله، ساکنان منطقه محل فعالیت شرکت ها می باشند، لذا این تحقیق در نظر دارد رضایتمندی مردم ساکن شهر ماهشهر از شرکت پتروشمیی فجر را در حوزه مسئولیت اجتماعی مورد سنجش قرار دهد.


در این تحقیق به منظور سنجش میزان رضایتمندی مردم ماهشهر از یک مدل معتبر جهانی با عنوان مقیاس کیفیت خدمات (سروکوال) استفاده شده است و برای تطبیق این مدل با تحقیق مورد نظر، تغییراتی در آن ایجاد شده است.

مدل این تحقیق، چهار بعد اجتماعی و درمانی، آموزشی و عمرانی، زیست محیطی و تفریحی ورزشی را بر اساس مدل تجزیه و تحلیل شکاف از دیدگاه ساکنان شهر ماهشهر مورد بررسی قرار داده است.


این تحقیق از نوع توصیفی و از نظر روش گردآوری اطلاعات از شاخه پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق ساکنان شهر ماهشهر و ابزار گرد آوری اطلاعات پرسشنامه بوده است که پس از روایی و پایایی سنجی در میان اعضای نمونه تقسیم و پس از گرآوری اطلاعات، با استفاده از نرم افزار آماری SPSS مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت.


یافته های این تحقیق نشان می دهد که میان انتظارات مردم و عملکرد شرکت فجر در هر چهار بعد شکاف وجود دارد. بیشترین میزان شکاف در بعد اجتماعی و درمانی و کمترین آن در بعد ورزشی تفریحی است.
 

بهنام صیفوری
تورج فتاحی

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد