درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 22:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19353صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 12 آبان 1394 - 08:53
خلاقیت صادقانه: آینده روابط عمومی خوب
سم ماهر، مسئول ارشد حساب در مرکز روابط عمومی جارگن - پارامترهای روابط عمومی تغییر کرده‌اند، اما فاصله زیادی تا مرگ مطلب مطبوعاتی باقی مانده است. مطلب خوب وجود دارد، اما باید آنها را ابتدا پیدا کرده و پیش از ارسال به مخاطبین صحیح در زمان مناسب، مطرح و ابلاغ شوند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در ماه ژوئیه، شرکت تک‌کرانچ (Techcrunch) در پستی به بحث و گفتگو در این باره پرداخت که اطلاعیه مطبوعاتی مرده است و اکنون فقط برای خوشایند مشتری طراحی‌ریزی می‌شود.

اگر فعالان روابط عمومی به تولیداطلاعیه رسانه ای می پردازند تا صرفاً به خشنود سازی مشتریان بپردازند، حتماً در این کار ناموفق خواهند بود.

اطلاعیه های مطبوعاتی نمرده‌اند. اطلاعیه هایی که به شکلی صحیح تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توانند در یک فرمت دقیق، اطلاعاتی مفید و مرتبط را ارائه نمایند، و مطمئناً در نتیجه‌ این کار می‌توانند خود را به رسانه بفروشند.

روابط عمومی اتکای کمی بر مشاوره صحیح دارد. مشتریان ما فقط برای این که ادارات رسانه‌ای باشیم به ما پول نمی‌دهند. ما چیزی بیش از مرکز تماس مجلل و شیک هستیم.

ارسال یک اطلاعیه مطبوعاتی بی روح و نامرتبط به یک لیست رسانه‌ای بلند بالا، فارغ از تعداد دفعات استفاده این مطلب از دو کلمه «هنجارشکن» و «ابداعی»، به هیچ کس کمکی نخواهد کرد.

این رویکرد احتمالاً سبب بیگانگی می‌شود تا اینکه روابط مثبت ایجاد و تقویت نماید. روابط عمومی خوب باید به صورت مستقیم با مشتریان کار کند تا از این طریق مطالب جذاب، هوشمندانه و جالب را تهیه و تدوین نماید.

 


با مشتریان خود صادق باشید- اگر مطلبی موفق نمی شود و مفید نیست، حقیقت را به آنها بگویید.
تهیه دو مطلب با دو زاویه و موضوع متفاوت می‌تواند یک زمینه واقعاً خوب باشد: یک مطلب برای سایت مشتریان، و مطلب جالب و مرتبط دیگر برای رسانه‌ها.

مهارت
روابط عمومی خوب یعنی جذاب و مرتبط ساختن یک مطلب درست با استفاده از پیام‌های کلیدی مشتریان.

خلاقیت یک کلید است، به ویژه وقتی که انتشارات بر اخبار شرکت اتکایی کمتر و بر تحلیل و ویژگی‌ها اتکای بیشتری دارد.

پارامترهای روابط عمومی تغییر کرده‌اند، اما فاصله زیادی تا مرگ اطلاعیه مطبوعاتی باقی مانده است.


مطلب خوب وجود دارد، اما باید آنها را ابتدا پیدا کرده و پیش از ارسال به مخاطبین صحیح در زمان مناسب، مطرح و ابلاغ شوند.

عدم موفقیت در زمینه خلاقیت، نادیده گرفتن جنبش صنعتی و خواسته‌های ژورنالیستی و چاپ یک مطلب پیرامون بروزرسانی محصول در زمانی نادرست می‌تواند یک اقدام و مسیر خطرناک باشد.

مشتریان ما بر خلاقیت اتکا دارند. ما مشاور هستیم، نه فقط سازمان‌های مطبوعاتی.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد