درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 11:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19335صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 11 آبان 1394 - 09:58
دکتر نتاج در جمع مدیران روابط عمومی بانک ها :
روابط عمومی ها راهبران حس گر سازمان ها هستند
روابط عمومی ها راهبران حس گر سازمان هستند که فرایند تاثیر گذاری و تاثرپذیری هوشمندانه وعاقلانه را در جریان برقراری ارتباطات دوسویه میان سازمان و ذینفعان مدنظر قرار می دهند .
  

روابط عمومی ها راهبران حس گر سازمان ها هستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین درجمع مدیران روابط عمومی بانک ها وسازمان ها با بیان مطالب فوق گفت : روابط عمومی ها نمای کامل سازمان ها هستند و با در اختیار داشتن ویژگی هایی از جمله صمیمیت ، صداقت ، مشتری مداری و .... می تواند ارائه ی خدمت بی منت را به عنوان سرلوحه ی امور در کل سازمان تسری بخشد .

مدیرعامل بانک قوامین که در هفتمین نشست شورای سیاستگزاری یازدهمین سمپوزیوم  بین المللی روابط عمومی سخن می گفت ، روابط عمومی وفعالیت هایش را سرمایه ی مهم سازمان دانست و تصریح کرد : ذینفعان حق دارند در فرایند پاسخ گویی سازمان اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و مدیران روابط عمومی باید در این زمینه از اثربخش ترین رسانه ها استفاده نمایند .

دکتر نتاج در ادامه تحقق سه ویژگی مشروعیت ، مقبولیت وادارک محیط را نقطه عطفی در موفقیت روابط عمومی های سازمان اعلام وتصریح کرد : روابط عموی در پی آن است با ایجاد رابطه ی منطقی با ذینفعان ذهنیت مثبت در سازمان را در جامعه ایجاد و یا تقویت نماید .

وی همچنین ضمن تشریح مدل پایداری گروهی ، وجوه اقتصادی  ، اخلاقی ، اجتماعی و راهبری و زیست محیطی ، تسری موارد مذکور را جهت پایداری روابط عمومی در سازمان قابل تامل دانست .

مدیرعامل بانک در پایان ضمن قدردانی از روابط عمومی بانک ها و سازمان ها به خاطر حمایت از اهداف و سیاست های سازمان خود جهت معرفی به مشتریان وجلب رضایت ذینفعان اظهار امیدواری کرد روابط عمومی ها بتواند در تحقق اهداف سازمان مطبوع هوشمندانه و هوشیارانه گام بردارند.

برپایه همین گزارش؛ در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر از تلاش های دکتر نتاج به خاطر حمایت های وی از مجموعه روابط عمومی ها تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی ها راهبران حس گر سازمان ها هستند

 

منبع: بانک قوامین

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد