درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19105صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 25 مهر 1394 - 17:07
مدیر عامل فولاد مبارکه :
نقش روابط عمومی ها در فضای پسا تحریم
مدیر عامل فولاد مبارکه گفت : روابط عمومی به معنی واقعی پل ارتباطی سازمان و مردم و ارایه دهنده دستاوردها و عملکرد شرکت است و از کارکنان، مخاطبان، مشتریان و ذینعان و بطور کلی جامعه پیرامون که بعضاً در گستره جهانی قرار می گیرد، تشکیل شده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بهرام سبحانی در گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمانهای صنعت ‌معدن و تجارت سراسر کشور در تعریف وظایف روابط عمومی ودر خصوص اهمیت عملکرد روابط عمومیها و نگاه فولاد مبارکه به وظایف روابط عمومی گفت: خوشبختانه از همان ابتدای تشکیل زیر ساخت اداری در فولاد مبارکه در تعریف وظایف روابط عمومی، «ارتباط مردمی» برای این مدیریت در نظر گرفته شده است.
وی ابراز امیدواری کرد در فضای جدیدی که پس از نهایی شدن مذاکرات صورت گرفته است، روابط عمومی ها بتوانند با برنامه ریزی بهتر در راستای بهبود فضای کسب و کار و تخصیص سهم بیشتری از تولید ناخالص ملی در وزارت صنعت، معدن و تجارت ایفای نقش نمایند و کشور را به سوی تعالی و سربلندی بیشتر رهنمون شوند.
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص اهمیت برگزاری این همایش که با موضوع نقش مدیران ارتباطات در حمایت از صادرات غیر نفتی، تولید ملی و اشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد گفت: یکی از مسائل جدی که امروز با آن مواجه هستیم این است که قاره جدیدی به نام قاره ششم بوجود آمده است و این قاره هم چیزی نیست مگر فضای مجازی و رسانه.
دکتر علی محمد گودرزی افزود : قدرت نرم در قالب فضای رسانه شکل گرفته و هر روز هم به قدرت آن اضافه می شود . امروز کسانی که در حال پیگیری و سیاست گذاریهای اقتصادی و سیاسی هستند، قدرت اول را در گفتمان رسانه می دانند و در واقع هر کشوری که تعاملات و گفتمان سازی قویتری در حوزه رسانه داشته باشد، می تواند در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی پیشرو و موفق تر باشد .
وی تصریح کرد : تحقیقات نشان می دهد بیست کشور اول در حوزه توسعه اقتصادی از بالاترین امکان سرمایه گذاری در زمینه اطلاع رسانی برخوردار بوده اند و قدرتمند ترین رسانه ها را در اختیار داشته اند و در واقع جنگ تمام عیاری برای جهانی شدن، بازارگشایی و توسعه صنعتی در حوزه رسانه به راه افتاده است فلذا رسانه نقش اول را در صنعتی شدن کشورها برعهده دارد.
گودرزی  با بیان اینکه وزیر صنعت معدن و تجارت نیز بر اهمیت برگزاری و دستیابی به اهداف این گردهمایی تأکید ویژه ای دارد ، خاطر نشان کرد: در این راستا مهندس نعمت زاده، همگرایی و انسجام هرچه بیشتر مدیران سازمان در حوزه اطلاع رسانی وهمچنین لزوم مهندسی مجدد و تغییر و تحول در حوزه ساختاری و به کارگیری نیروی انسانی توانمندتر و متخصص و پاسخگویی بهتر را مورد تأکید قرار داد.
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این گردهمایی تصریح کرد: بنا به سفارش وزیر صنعت، معدن و تجارت باید این گردهمائیها هر سه ماه یکبار در سطح مدیران و هرشش ماه یکبار نیز در استانها برگزار و عملکردها مورد بررسی قرار گیرد به همین منظور در اقدام اول نسبت به رتبه بندی اقدامات روابط عمومی سازمانها اقدام کرده ایم که در این راستا روابط عمومی های استان اصفهان عملکرد خوبی داشته است و یکی از بهترین جایگاهها را به خود اختصاص داده اند.
وی از ترویج فرهنگ و دانش نوین موجود در حوزه ارتباطات به عنوان یکی دیگر از اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت و مورد تأکید در این گردهمایی یاد کرد و ادامه داد: امروزه دانش ارتباطات بسیار گسترده شده است در گذشته اقدامات روابط عمومی ها محدود و مختصر بود و مدیران سازمانها چندان اعتنایی به فعالیت های روابط عمومی ها نمی کردند اما اکنون درهیئت مدیره شرکتها و سازمانهای بزرگ یک عضو اصلی این هیئت مدیره ها را مدیریت ارتباطات قرار داده اند و این امر نشان می دهد که ما  باید بطور کامل نگاه خود را به اهمیت ارتباطات در سازمانها عوض کنیم.

 

منبع: شاتا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد