درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:25   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15924صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 10 اسفند 1393 - 17:07
نشست هماهنگی روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور مهندس مدنی و دکتر گودرزی و نیز جمعی از مدیران روابط عمومی مراکز زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت با میزبانی سایپا برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور مهندس مدنی و دکتر گودرزی و نیز جمعی از مدیران روابط عمومی مراکز زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت با میزبانی سایپا برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از سایپا نیوز، مهندس سعید مدنی در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت که با میزبانی سایپا برگزار شد گفت: روابط‌عمومی در صنعت خودروسازی مقوله‌ای است که با توجه به ماهیت فعالیت این نهادها و ارتباط تنگاتنگ با مردم و مشتریان نیازمند دقت و ظرافت فراوانی است.

وی با اشاره به سوابق و توانمندی های آقای دکتر گودرزی و خدمات ایشان در صنعت کشور افزود: وزارت صنعت،‌معدن و تجارت به عنوان متولی حجم عظیمی از صنعت و اقتصاد کشور، از محدوده گسترده‌ای در فعالیت‌ها برخوردار بوده و نیازمند حمایت و همکاری کلیه بخش‌های زیرمجموعه است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه با اشاره به برخی رویکردهای نادرست در رسانه‌ها و جهت‌گیری‌های مغرضانه در خصوص فعالیت‌های صنعتی کشور تصریح کرد: اگر بخواهیم حرکت و فعالیت انجام شده در یکسال اخیر را در وزارت صنعت ، معدن و تجارت بررسی کنیم می بینیم که بیشترین فعالیت در دولت تدبیر و امید در این وزارتخانه انجام شده ولی دامنه مشمول گسترده آن و هم پوشانی بعضی از بخشها با دیگر وزارتخانه ها سبب شده که توفیقات در قسمت های دیگر ثبت و ایرادات به این وزارتخانه گرفته شود ولی در مجموع به عنوان یک صنعتگر حضور و فعالیت آقای مهندس نعمت زاده را در صنعت کشور سبب زنده ماندن این صنعت می دانم و مطمئن هستم درآینده ای نزدیک با زحمات جدی در وزارت صنعت، معدن و تجارت توفیقات بیشتری حاصل خواهد آمد که باید به سمع و نظر مردم برسد، اینجاست که رسالت مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت شروع می شود.

در ادامه دکترعلی محمد گودرزی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت نیز با اشاره به وجود قابلیت‌های فراوان در حوزه روابط‌عمومی‌ها و ارتباطات صنعت خودروسازی کشور گفت: ظهور شبکه‌های اجتماعی و اطلاع رسانی جدید نظم نوینی را در حوزه ارتباطات به وجود آورده و بسیاری از صنایع کشور با توجه به رویکرد مشتری مدارانه خود نیازمند استفاده از این ابزارهای نوین ارتباطی می باشند.

وی افزود: استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و ارتباطاتی تبدیل به یک علم نوین شده و نیازمند برخورداری از تخصص و تجارب ظریف است.

رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد: با توجه به شکل‌گیری تغییرات گسترده در امور اطلاع‌رسانی، افزایش سرعت در این مقوله و سایر فعالیت‌های روابط عمومی یکی از مواردی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حساسیت بسیار بالای ارتباطات افزود: باید ابزارهای نوین ارتباطی را مورد استفاده بیشتری قرار داده و با مدیریت افکار عمومی، ‌به اخبار و امواج رسانه‌ای جهت بدهیم.

وی استفاده مناسب و قابل توجه از شبکه‌های اجتماعی و هدایت افکار عمومی از طریق این ابزارها و ایجاد جهت‌دهی مناسب رسانه‌ای را از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد ارتباطات در گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد و گفت: سایپا در این زمینه بسیار فعال بوده و توانسته از ظرفیت‌های این بخش به خوبی استفاده کند.

دکترگودرزی در خاتمه حضور پررنگ رسانه‌ای سایپا را از دیگر ویژگی‌های مجموعه ارتباطات برشمرد و اظهار کرد: سایپا در رسانه‌های نوشتاری و مجازی نیز عملکرد مناسبی داشته است.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد