درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 02:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19105صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 25 مهر 1394 - 16:31
مدیر عامل فولاد مبارکه :
نقش روابط عمومی ها در فضای پسا تحریم
مدیر عامل فولاد مبارکه گفت : روابط عمومی به معنی واقعی پل ارتباطی سازمان و مردم و ارایه دهنده دستاوردها و عملکرد شرکت است و از کارکنان، مخاطبان، مشتریان و ذینعان و بطور کلی جامعه پیرامون که بعضاً در گستره جهانی قرار می گیرد، تشکیل شده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بهرام سبحانی در گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمانهای صنعت ‌معدن و تجارت سراسر کشور در تعریف وظایف روابط عمومی ودر خصوص اهمیت عملکرد روابط عمومیها و نگاه فولاد مبارکه به وظایف روابط عمومی گفت: خوشبختانه از همان ابتدای تشکیل زیر ساخت اداری در فولاد مبارکه در تعریف وظایف روابط عمومی، «ارتباط مردمی» برای این مدیریت در نظر گرفته شده است.
وی ابراز امیدواری کرد در فضای جدیدی که پس از نهایی شدن مذاکرات صورت گرفته است، روابط عمومی ها بتوانند با برنامه ریزی بهتر در راستای بهبود فضای کسب و کار و تخصیص سهم بیشتری از تولید ناخالص ملی در وزارت صنعت، معدن و تجارت ایفای نقش نمایند و کشور را به سوی تعالی و سربلندی بیشتر رهنمون شوند.
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص اهمیت برگزاری این همایش که با موضوع نقش مدیران ارتباطات در حمایت از صادرات غیر نفتی، تولید ملی و اشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد گفت: یکی از مسائل جدی که امروز با آن مواجه هستیم این است که قاره جدیدی به نام قاره ششم بوجود آمده است و این قاره هم چیزی نیست مگر فضای مجازی و رسانه.
دکتر علی محمد گودرزی افزود : قدرت نرم در قالب فضای رسانه شکل گرفته و هر روز هم به قدرت آن اضافه می شود . امروز کسانی که در حال پیگیری و سیاست گذاریهای اقتصادی و سیاسی هستند، قدرت اول را در گفتمان رسانه می دانند و در واقع هر کشوری که تعاملات و گفتمان سازی قویتری در حوزه رسانه داشته باشد، می تواند در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی پیشرو و موفق تر باشد .
وی تصریح کرد : تحقیقات نشان می دهد بیست کشور اول در حوزه توسعه اقتصادی از بالاترین امکان سرمایه گذاری در زمینه اطلاع رسانی برخوردار بوده اند و قدرتمند ترین رسانه ها را در اختیار داشته اند و در واقع جنگ تمام عیاری برای جهانی شدن، بازارگشایی و توسعه صنعتی در حوزه رسانه به راه افتاده است فلذا رسانه نقش اول را در صنعتی شدن کشورها برعهده دارد.
گودرزی  با بیان اینکه وزیر صنعت معدن و تجارت نیز بر اهمیت برگزاری و دستیابی به اهداف این گردهمایی تأکید ویژه ای دارد ، خاطر نشان کرد: در این راستا مهندس نعمت زاده، همگرایی و انسجام هرچه بیشتر مدیران سازمان در حوزه اطلاع رسانی وهمچنین لزوم مهندسی مجدد و تغییر و تحول در حوزه ساختاری و به کارگیری نیروی انسانی توانمندتر و متخصص و پاسخگویی بهتر را مورد تأکید قرار داد.
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این گردهمایی تصریح کرد: بنا به سفارش وزیر صنعت، معدن و تجارت باید این گردهمائیها هر سه ماه یکبار در سطح مدیران و هرشش ماه یکبار نیز در استانها برگزار و عملکردها مورد بررسی قرار گیرد به همین منظور در اقدام اول نسبت به رتبه بندی اقدامات روابط عمومی سازمانها اقدام کرده ایم که در این راستا روابط عمومی های استان اصفهان عملکرد خوبی داشته است و یکی از بهترین جایگاهها را به خود اختصاص داده اند.
وی از ترویج فرهنگ و دانش نوین موجود در حوزه ارتباطات به عنوان یکی دیگر از اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت و مورد تأکید در این گردهمایی یاد کرد و ادامه داد: امروزه دانش ارتباطات بسیار گسترده شده است در گذشته اقدامات روابط عمومی ها محدود و مختصر بود و مدیران سازمانها چندان اعتنایی به فعالیت های روابط عمومی ها نمی کردند اما اکنون درهیئت مدیره شرکتها و سازمانهای بزرگ یک عضو اصلی این هیئت مدیره ها را مدیریت ارتباطات قرار داده اند و این امر نشان می دهد که ما  باید بطور کامل نگاه خود را به اهمیت ارتباطات در سازمانها عوض کنیم.

 

منبع: شاتا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد