درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:34   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19046صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 14 مرداد 1399 - 10:17
سئو پی آر و اهمیت محتوا در سایت کسب‌وکارهای کوچک
سئو پی آر علاوه بر استراتژی‌های روابط عمومی از استراتژی‌های بازاریابی نیز بهره مند می شود. سایت های فروش و کسب و کار آنلاین از سئو برای جذب مشتریان استفاده می کنند. آنها سعی می کنند تا با به کار بردن تکنیک های فنی و محتوایی در تولید محتوا و اداره سایت اسباب ورود کاربران و بازدید کنندگان بیشتری را به سایت خود فراهم آورند.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| از آنجاکه خریداران هر روز بیشتر از روزهای پیش برای کسب اطلاع و تصمیم گیری برای خرید به جستجوی آنلاین می پردازند، محتوای سایت کسب و کارهای کوچک فاکتور مهمی در ایجاد یک چرخه فروش اثرگذار و سرعت بخش شده است. چشم اندازی که می تواند به آسانی اطلاعات مهم را برای آنها قابل دریافت کند به احتمال زیاد قیف فروش را در چارچوب بازه زمانی کوتاهی جابجا می کند. جذب بیشتر مشتریان بالقوه از طریق وبسایت با استفاده از موارد زیر ممکن می شود:


1. انتشار نظرات مشتریان که به عنوان شخص ثالث ایده های شان را در باب کالاها و خدمات بیان می کنند.


2. ایجاد پست های وبلاگی و شبکه‌ای که بر به موقع بودن عناوین فروش متمرکز شده و رویدادهای جاری که ترافیک بیشتری را به سمت سایت سرازیر می کند.


در واقع روابط عمومی در این حوزه می تواند نقش بسزایی بازی کند. روابط عمومی به عنوان تولید کننده اصلی محتوا در سازمان قلمداد می شود و از این حیث می تواند به صورت یکپارچه فعالیت های خوبی را با بخش بازاریابی محتوا انجام دهد.


یکی دیگر از حوزه های این بخش، سئو است. سئو مخفف سه واژه بهینه سازی برای موتورهای جستجو می باشد. اگرچه بسیاری از کارشناسان در دوره های مختلف پس از سال 2006 اذعان کرده اند که سئو مرده است، اما سئو همچنان زنده است و بسیاری از سازمان های بزرگ بر استراتژی های سئو به عنوان راهبرد اساسی فعالیت کسب و کار خود تکیه کرده اند.


با این حال سئو در سال های اخیر با روابط عمومی بیشتر از پیش یکپارچه شده و این مساله نوید بخش حوزه جدیدی در روابط عمومی بود که در سال 2012 با نام سئو پی آر به جامعه متخصص شناسانده شد.


در واقع سئو پی آر علاوه بر استراتژی‌های روابط عمومی از استراتژی‌های بازاریابی نیز بهره مند می شود. سایت های فروش و کسب و کار آنلاین از سئو برای جذب مشتریان استفاده می کنند. آنها سعی می کنند تا با به کار بردن تکنیک های فنی و محتوایی در تولید محتوا و اداره سایت اسباب ورود کاربران و بازدید کنندگان بیشتری را به سایت خود فراهم آورند.


کلمات کلیدی در این میان نقش اساسی بازی می کند و شناسایی آن به میزان اشراف متخصصان سئو و روابط عمومی نسبت به کسب و کاری دارد که قرار است در محیط اینترنت ترویج شود. در واقع ما باید خودمان را در جایگاه مخاطبان سازمان قرار دهیم و ببینیم که آنها کسب و کار ما را با چه عناوینی می شناسند و چه پاسخ هایی را برای پرسش هایی که آنها مطرح می کنند می توانیم ارائه دهیم.


درک این دو مورد به شکل کاربردی کمک می کند که بتوانیم کمپین کلمات کلیدی موفقی را طراحی کرده و در نهایت بتوانیم با استفاده از کلمات کلیدی محتواهای مناسبی را برای کاربران خود مهیا کنیم.


بسیاری از روابط عمومی ها در سال های گذشته به مهندسی محتوای خود می پرداختند و این کار بدین معنا بود که تعداد زیادی از کلمات کلیدی پرکاربرد را شناسایی کرده و در بخشی که با استفاده از نرم افزارهای تولید جمله عمل می کرد، با این کلمات کلیدی جمله سازی می کردند.


نکته مهم این است که اگر کاربری وارد سایت شما شود و با آن چیزی که برای آن آمده روبرو نشود، به راحتی سایت شما را خواهد بست و این به منزله یک شکست بزرگ در برقراری ارتباط با مخاطب در فضای دیجیتال است.


با این کار برند سایت شما به بدی معرفی می شود و عموما کاربرانی که وقت زیای را صرف جستجو در اینترنت می کنند با توجه به آدرس URL، از اتلاف وقت خود در این قبیل سایت ها جلوگیری می کنند. لذا سایت های مهندسی شده کم کم توسط موتورهای جستجو به عنوان سایت فریبکار شناخته شده و از گردونه نتایج جستجو حذف می شوند.

 

در نقطه مقابل سایت هایی هستند که به تولید محتوای با کیفیت می پردازند. این سایت ها علاوه بر اینکه محتوای قابل توجهی را برای مخاطبان خوب تولید می کنند، در دوره های طولانی مدت 6 ماهه پس از رعایت اصول سئو و تولید محتوای با کیفیت به شدت افزایش بازدید پیدا می کنند و بدین صورت به ثبات می رسند.


بازاریابان در چنین شرایطی می توانند به جای استفاده از تبلیغات در سایت های دیگر، صرفا با بهره مندی از این حوزه چرخه کسب و کار خود را کوتاه کنند. یعنی مخاطبان خود را بهتر و سریعتر پیدا کرده و با آنها تعامل کنند.


علاوه بر این چنانچه روابط عمومی خود را با ابزار سئو تجهیز کند، می تواند اقتداری متناسب با تلاش خود بدست آورد که در نتیجه مشتریان به او با اعتماد بیشتری نگاه کنند. چراکه امروز در فضا دیجیتال بزرگترین چالش موجود بحث اعتماد و اعتبار کسب و کارهایی است که عموما توسط کاربران ماهر با رتبه سایتشان تخمین زده می شود.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد