درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16299صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیشنبه، 22 فروردین 1394 - 11:25
طراحی وبسایت روابط عمومی با نگاه سئو پی آر
برای روابط عمومی که امروز می خواهد فعالیت خود را در عرصه روابط عمومی الکترونیک شروع کند اهمیت دارد که ابتدا به این درک برسد که این لزوم به گذار از سیستم های سنتی به سیستم مدرن رسانه های دیجیتال وجود دارد. طراحی سایت های مدرن و مطابق با آخرین استانداردهای سئو پی آر، اولین قدم در راه رسیدن به این اهداف و پیمودن مسیر پر پیچ و خم گذار از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی نوین می باشد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  قرن بیست و یکم را قرن ارتباطات و فن آوری اطلاعات نام نهاده اند. لذا باید به تکنولوژی ها و ابزارهای مرتبط در این حوزه با دید ابزارهای صنعتی و فراصنعتی نگریسته شود و از این رو به حساسیت موجود در این صنعت پی می بریم.


برای روابط عمومی که امروز می خواهد فعالیت خود را در عرصه روابط عمومی الکترونیک شروع کند اهمیت دارد که ابتدا به این درک برسد که این لزوم به گذار از سیستم های سنتی به سیستم مدرن رسانه های دیجیتال وجود دارد. طراحی سایت های مدرن و مطابق با آخرین استانداردهای سئو پی آر، اولین قدم در راه رسیدن به این اهداف و پیمودن مسیر پر پیچ و خم گذار از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی نوین می باشد.


کمپین سئو پی آر برای طراحی سایت
نخستین قدم در راه اندازی و طراحی یک وبسایت موفق، بررسی دقیق نیازها و خدماتی است که وبسایت می بایست در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد. باقی مراحل طراحی منوط به شناسایی بسیار دقیق مخاطبان وبسایت و همچنین دلایل اصلی راه اندازی سایت خواهد بود. شناسایی سطوح مختلف بازدیدکنندگان وبسایت، شناسایی سلایق و سطح تحصیلات، شناسایی سطوح اجتماعی مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت، بررسی سطح دانش مخاطبان در کاربری اینترنت، کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت، شناسایی دقیق نیازها و روش برطرف نمودن این نیازها توسط سایت، و سایر پارامترهایی از این دست، همه و همه ما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا طراحی سایت موفق، محبوب، کاربردی با میزان بازدهی بالا است یاری خواهد نمود. بدیهی است در این مرحله از طراحی سایت، هرگونه اشتباه و یا نادیده گرفتن نیازهای کاربران صدمات جبران ناپذیری را به فرآیند طراحی وبسایت خواهد زد.

بنابراین این نکته را در نظر داشته باشید که پیش از هر چیز دلیل اصلی طراحی سایت خود را برای خود به وضوح روشن نموده و نیازهای مخاطبان سایت را نیز با مشاوره از یک متخصص سئو پی آر به طور دقیق بررسی نمایید. توجه به این امر مهمی در طراحی سایت خواهد بود. همچنین توصیه می شود که کتاب روابط عمومی اینترنتی (نوشته: عادل میرشاهی) را مطالعه کنید تا به بینش های جدید در خصوص طراحی های جدید سایت اشراف پیدا کنید.


طراحی بر اساس اصول سئو پی آر
پس از آنکه نیازهای مخاطبان و عملکرد سایت شناسایی و بررسی شد، وارد مرحله دوم اجرای پروژه طراحی سایت خواهیم شد. در این مرحله بر اساس مستندات بدست آمده از مرحله پیشین، ساختار اصلی و نقشه سایت طراحی خواهد شد. با بدست آمدن لیستی از منوها، زیر منوها و ماهیت و عملکرد هریک از منوها و زیرمنوهای سایت در واقع نقشه عمرانی طراحی سایت خود را در دست خواهید داشت.


با توجه به طراحی نقشه سایت و ماهیت و مشخص شدن عملکرد هر یک از بخش های مختلف و همچنین به دست آوردن نیازهای مخاطبین وبسایت در مراحل اول و دوم، اکنون زمان آن رسیده که نقشه گرافیکی و معماری سایت نیز در کنار نقشه عمرانی وبسایت آماده و طراحی گردد. این مرحله که در واقع فاز طراحی گرافیکی سایت نام دارد جزو اصلی ترین مراحل اجرای پروژه طراحی سایت می باشد. طراحی گرافیک سایت می بایست با دقت بسیار، بر اساس نیازمندی های کاربران سایت، بر اساس عملکرد اصلی وبسایت و همچنین برگرفته از دانش تجربه و تخصص بالای تیم طراحی گرافیک صورت پذیرد. (به خاطر داشته باشید که از منظر سئو پی آر توجه به گرافیک تنها از این حیث اهمیت دارد که سایت شما اولا دسترسی خوبی به مخاطب بدهد و در ثانی سرعت بارگزاری با استفاده از گرافیک های پر حجم کاهش پیدا نکند.) بررسی و مطالعه روانشناسی مخاطبین، روانشناسی رنگ، مطالعه تصویری پروژه های روز دنیا از جمله مواردی است که در دستور کار تیم طراحی سئو پی آر قرار گیرد و چراکه شما باید سایتی داشته باشید که از نظر مخاطب چشم نواز باشد.


انتخاب سرویس دهنده بر اساس الگوی سئو پی آر
پس از طراحی گرافیک قالب وبسایت و بخش های مختلفی که عملکردهای متفاوتی دارند، در واقع نقشه معماری سایت نیز در کنار نقشه عمرانی وبسایت به دست آمده و اکنون زمان انتخاب بستر و تکنولوژی نرم افزاری مناسب جهت برنامه نویسی، طراحی سایت و اجرای وبسایت می باشد. مهمترین عامل در این انتخاب، دانش، تجربه و تخصص تیم برنامه نویسی شرکت بعد چهارم جهت انتخاب بهترین، سریعترین و همچنین به روز ترین تکنولوژی در طراحی وبسایت می باشد. طراحی، برنامه نویسی و ساخت ماژول و کامپوننت های اختصاصی با توجه به نیازمندی های سایت شما، ایجاد تعادل در بهینه سازی و زیبایی، و همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی ها در طراحی سایت از جمله ویژگی های شاخص سئو پی آر در امر طراحی سایت می باشد.


ارزیابی بر اساس اصول سئو پی آر
پس از اتمام عملیات اجرایی طراحی سایت، ساخت و برنامه نویسی، وبسایت وارد مرحله آزمایش و تست عملکرد خواهد شد. در این مرحله کلیه بخش های وبسایت به دقت آزمایش شده و با شرایط و حالات مختلف مقداردهی اولیه استاتیک و ثانویه داینامیک خواهد شد. (مرحله ای مهم در طراحی سایت) پس از بررسی و رفع اشکالات احتمالی، تست نکات امنیتی بر روی وبسایت انجام گردیده و فایروال محافظ امنیتی نیز بر روی پرتال نصب خواهد شد. شما می توانید برای ارزیابی سایت خود به بخش ارزیابی از کتاب روابط عمومی اینترنتی (نویسنده: عادل میرشاهی) مراجعه کنید.


به خاطر داشته باشید که در ورود به عرصه روابط عمومی الکترونیک بیش از بخش اجرایی به بخش مطالعه زمان بدهید تا کاری که انجام می دهید همه چیز را دیده باشد. با این کار مطمئنا می توانید نتایج قابل قبولی از فعالیت خود در روابط عمومی الکترونیک بدست آورید.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه نویسندگان شارا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد