درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 23:59   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18857صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 8 مهر 1394 - 08:38
پنج شاهکار روابط عمومی
آیا تا به حال چیزی را خوانده یا شنیده اید که در ذهن تان باقی بماند؟ تمامی ما این مسئله را تجربه کردiایم و این اصلی ترین هدف روابط عمومی است. شاهکار روابط عمومی چیزی است که در ذهن مردم باقی می ماند. روابط عمومی باید سبب اندیشیدن مردم و ارتباط با آنها شود. موارد زیر پنج شاهکار روابط عمومی است که از سایر موارد متفاوت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آیا تا به حال چیزی را خوانده یا شنیده اید که در ذهن تان باقی بماند؟ تمامی ما این مسئله را تجربه کردiایم و این اصلی ترین هدف روابط عمومی است.


شاهکار روابط عمومی چیزی است که در ذهن مردم باقی می ماند. روابط عمومی باید سبب اندیشیدن مردم و ارتباط با آنها شود. موارد زیر پنج شاهکار روابط عمومی است که از سایر موارد متفاوت است.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

کافی شاپ شوی گربه
پیورینا وان توجه تعداد زیادی از افراد را به کافی‌شاپ گربه شماره یک خود در منطقه جنوب شرقی نیویورک جلب نمود. مردم در اطراف ساختمانی که این کافی‌شاپ در آن قرار داشت جمع می‌شدند تا از کافی‌شاپ، شیرینی‌ها، ساندویچ و گذراندن زمان با گربه‌ها استفاده کنند. بهتر از همه، هر گربه حاضر در کافی‌شاپ برای سرگرمی در دسترس بود و این کار سبب شد تا چندین گربه در منازل مشتریان کافی‌شاپ برای خود جایی پیدا کنند.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

تاجر عریان
انریکو فرر، تاجر ایتالیایی می‌خواست که توجه جامعه را به برخی از دشواری‌های تجار و کسبه ایتالیایی جلب نماید.. فرر یک گروه مجازی، شرکت فعال در زمینه پوشاک را راه اندازی کرد. در یک اقدام برجسته روابط عمومی او یک آگهی یک صفحه‌ای را در روزنامه میلان با این عنوان به چاپ رساند: کاپیتان، «هر روز در ایتالیا، یک تاجر برای تجارتش، در معرض خطر از دست رفتن لباسش قرار می‌گیرد». تصویر این آگهی هم عکس بدون لباس فرر است.

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

 

چالش سطل یخ ای‌ال‌اس
برای چندین ماه، این چالش بر رسانه اجتماعی سیطره داشت و سبب معروف شدن ای‌ال‌اس و همچنین پول سازی برای آنها شد. آنچه که به صورت یک چالش در میان گروهی از دوستان آغاز شد، خیلی زود در سطح فضای مجازی مطرح شد و به سرعت ویدئوهایی بسیار زیادی از چالش سطل آب یخ بازیگران معروف در سطح فضای مجازی منتشر شد. در پایان، این سرگرمی مبلغ 115 هزار دلار آمریکا را برای موسسه تحقیقاتی ای‌ال‌اس به ارمغان آورد، و سبب شناخت افراد بسیار زیادی از اهداف بشردوستانه این موسسه در سطح جهان گردید.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

کمپین تیندر جهت پیدا کردن صاحب برای سگ‌ها
تیندر برای چندین بار به صورت‌های متفاوت مورد توجه قرار گرفته است، اما این شاهکار روابط عمومی قطعاً بسیار عالی است. اپلیکیشن قرار ملاقات تیندر اخیراً با گروه سوشال تیز (Social Tees)، گروهی برای نجات حیوانات، مشارکت و همکاری داشته است تا از این طریق سرپناهی را برای سگ‌های آواره و بی‌خانمان پیدا نماید. اگرچه به عقیده بسیاری از کاربران تیندر، این کار ابلهانه بود، اما تعداد بسیاری بیشتری از کاربران به تحسین این کار پرداختند و از این طریق برای چندین سگ صاحب و سرپناه پیدا شد.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

برگر مغرور گروه برگر کینگ
گروه برگر کینگ در رژه افتخار سن فرانسیسکو، از طریق قرار دادن برگرهای بزرگ پیچیده شده در کاغذهای رنگارنگ یک عبارت حاکی از شجاعت را بیان کرد که عبارت بود:«ماهیت درونی ما یکسان است». این اقدام بدین دلیل مورد تحسین قرار گرفت که در صنعت مربوطه برای نخستین بار صورت گرفته بود.


هریک از شاهکارهای مذکور به شکلی خاص به یاد ماندنی است و توجه جامعه را به خود جلب کرده است. در واقع آنچه که این اقدامات روابط عمومی را برجسته می‌سازد این است که آنها خلاق و بدیع هستند. و سبب شده‌اند که مردم با یک شرکت یا تجارت ارتباط برقرار کنند و این نقشی است که روابط عمومی در بهترین حالت خود ایفا می‌کند.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد