درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18408صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 10 شهریور 1394 - 03:24
بررسی همکاری بین دانشگاه و فعالان روابط عمومی
نوشته: استیفن وادینگتون - اخیراً پیرامون شکاف و فاصله بین آموزش، تفکر و فعالیت‌های روابط عمومی فکر کرده‌ام. شخصیت‌های دانشگاهی و فعالان روابط عمومی از یکدیگر فاصله دارند. مسئله‌ای که نباید به این صورت باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چگونه شخصیت‌های دانشگاهی و فعالان روابط عمومی می‌توانند همکاری و مساعدت داشته باشند؟


اخیراً پیرامون شکاف و فاصله بین آموزش، تفکر و فعالیت‌های روابط عمومی فکر کرده‌ام. شخصیت‌های دانشگاهی و فعالان روابط عمومی از یکدیگر فاصله دارند. مسئله‌ای که نباید به این صورت باشد.


بکارگیری تئوری و نظریه در اقدامات روابط عمومی
روابط عمومی عملی و کاربردی است. باید از پیکره دانش یاد بگیریم که همکاران و دوستان دانشگاهی مشغول به تحقیق بوده و باید حاصل کار آنها را در مشاغل روزانه خود به کار بگیریم.


همکاران دانشگاهی درک بیشتری را از هر زمینه از فعالیت روابط عمومی به ارمغان می آورند.


در این بین، فعالانی که به وسیله سرعت نوآوری با مشکل مواجه شده اند، در پی دستیابی به نظریه هستند تا از آن برای درک و شناخت تغییرات در فعالیت های روابط عمومی کمک بگیرند.


جیسون مک کینز، مدیر هئیت اجرایی شرکت خبره روابط عمومی، و عضو و رئیس شورای کمیته اقدامات حرفه ای لیکوید، گفته است: «این گونه نیست که نظریه فقط خوب باشد بلکه نظریه لازم و ضروری می‌باشد. تمامی اقدامات روابط عمومی در نظریه ریشه دارد.


سیمون بات-بتلندی، رئیس مرکز مشاوره آموزش عالی جهانی، مشاوره و رئیس گروه آموزش و مهارت‌های موسسه خبره روابط عمومی گفته است: «به عنوان همکار، تمایل داریم تا به صورت مجزا و به عنوان بخشی از یک مجموعه صمیمی از همکاران با هم به کسب تجربه بپردازیم. دریافته‌ام که مطالعه، اشتراک و مقایسه نظریات حاصل آماده از تحقیقات دانشگاهی که مبتنی بر تجربه هستند به تجدید و نوسازی چگونگی رویکرد کاری من منجر می‌شود».


پیشرفت در کار
در تقارب و نزدیک سازی دو گروه به یکدیگر، از زمانی که درباره این مسئله در بلدکام، سمپوزیوم سالانه اندیشمندان و فعالان روابط عمومی در سال گذشته صحبت کردم، پیشرفت‌هایی حاصل شده است، اما سرعت این پیشرفت کند است. پس از بلدکام، به عنوان رئیس سابق موسسه خبره روابط عمومی در این سال، متعهد به بررسی و تحقیق درباره این مسئله شده‌ام.

در ظرف چهار سال آینده می‌خواهم به بررسی مسائل زیر بپردازم:

آیا شکاف و فاصله بین اقدامات و سخصیت‌های دانشگاهی واقعی است؟
مسائل متوجه فعالیت و ارزشمندی نظریه
نقش یادگیری و تفکر متوالی در زمینه فعالیت
نقطه ضعف تعاریف ضعیف و نیاز برای نظریه بهتر
چه چیزی را می‌توان از سایر اصول حرفه‌ای بخش‌های صنعتی یاد گرفت
فرصت‌های همکاری بیشتر بین فعالیت و فضای دانشگاهی
نمونه‌هایی از همکارهای بین فعالان و شخصیت‌های دانشگاهی روابط عمومی که با هم کار کرده و نتایج و آموخته‌های این همکاری
بررسی فاصله و شکاف بین تحقیق، چاپ و بکارگیری

 

نظر شما چیست؟ لطفا نظرات تان را برای شارا ارسال بفرمایید.



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد