درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 17:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18408صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 8 شهریور 1394 - 16:00
بررسی همکاری بین دانشگاه و فعالان روابط عمومی
نوشته: استیفن وادینگتون - اخیراً پیرامون شکاف و فاصله بین آموزش، تفکر و فعالیت‌های روابط عمومی فکر کرده‌ام. شخصیت‌های دانشگاهی و فعالان روابط عمومی از یکدیگر فاصله دارند. مسئله‌ای که نباید به این صورت باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چگونه شخصیت‌های دانشگاهی و فعالان روابط عمومی می‌توانند همکاری و مساعدت داشته باشند؟


اخیراً پیرامون شکاف و فاصله بین آموزش، تفکر و فعالیت‌های روابط عمومی فکر کرده‌ام. شخصیت‌های دانشگاهی و فعالان روابط عمومی از یکدیگر فاصله دارند. مسئله‌ای که نباید به این صورت باشد.


بکارگیری تئوری و نظریه در اقدامات روابط عمومی
روابط عمومی عملی و کاربردی است. باید از پیکره دانش یاد بگیریم که همکاران و دوستان دانشگاهی مشغول به تحقیق بوده و باید حاصل کار آنها را در مشاغل روزانه خود به کار بگیریم.


همکاران دانشگاهی درک بیشتری را از هر زمینه از فعالیت روابط عمومی به ارمغان می آورند.


در این بین، فعالانی که به وسیله سرعت نوآوری با مشکل مواجه شده اند، در پی دستیابی به نظریه هستند تا از آن برای درک و شناخت تغییرات در فعالیت های روابط عمومی کمک بگیرند.


جیسون مک کینز، مدیر هئیت اجرایی شرکت خبره روابط عمومی، و عضو و رئیس شورای کمیته اقدامات حرفه ای لیکوید، گفته است: «این گونه نیست که نظریه فقط خوب باشد بلکه نظریه لازم و ضروری می‌باشد. تمامی اقدامات روابط عمومی در نظریه ریشه دارد.


سیمون بات-بتلندی، رئیس مرکز مشاوره آموزش عالی جهانی، مشاوره و رئیس گروه آموزش و مهارت‌های موسسه خبره روابط عمومی گفته است: «به عنوان همکار، تمایل داریم تا به صورت مجزا و به عنوان بخشی از یک مجموعه صمیمی از همکاران با هم به کسب تجربه بپردازیم. دریافته‌ام که مطالعه، اشتراک و مقایسه نظریات حاصل آماده از تحقیقات دانشگاهی که مبتنی بر تجربه هستند به تجدید و نوسازی چگونگی رویکرد کاری من منجر می‌شود».


پیشرفت در کار
در تقارب و نزدیک سازی دو گروه به یکدیگر، از زمانی که درباره این مسئله در بلدکام، سمپوزیوم سالانه اندیشمندان و فعالان روابط عمومی در سال گذشته صحبت کردم، پیشرفت‌هایی حاصل شده است، اما سرعت این پیشرفت کند است. پس از بلدکام، به عنوان رئیس سابق موسسه خبره روابط عمومی در این سال، متعهد به بررسی و تحقیق درباره این مسئله شده‌ام.

در ظرف چهار سال آینده می‌خواهم به بررسی مسائل زیر بپردازم:

آیا شکاف و فاصله بین اقدامات و سخصیت‌های دانشگاهی واقعی است؟
مسائل متوجه فعالیت و ارزشمندی نظریه
نقش یادگیری و تفکر متوالی در زمینه فعالیت
نقطه ضعف تعاریف ضعیف و نیاز برای نظریه بهتر
چه چیزی را می‌توان از سایر اصول حرفه‌ای بخش‌های صنعتی یاد گرفت
فرصت‌های همکاری بیشتر بین فعالیت و فضای دانشگاهی
نمونه‌هایی از همکارهای بین فعالان و شخصیت‌های دانشگاهی روابط عمومی که با هم کار کرده و نتایج و آموخته‌های این همکاری
بررسی فاصله و شکاف بین تحقیق، چاپ و بکارگیری

 

نظر شما چیست؟ لطفا نظرات تان را برای شارا ارسال بفرمایید.



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد