درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 11:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17556صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 11 تیر 1394 - 14:58
داشبوردهای مشتری
کارکنان یک شعبه باید به جزئیات روزآمد مشتری دسترسی داشته باشند تا بتوانند روابطی بهتر و سودبخش‌تر برقرار کنند. اطّلاعات کلیدی باید شامل کلّ سوابق ارتباطی، فرصت فروش (بر پایۀ تحلیل و الگوسازی)، مسائل عقب‌افتاده، رتبه‌بندی اعتباری و پیش‌تصویب‌ها باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارکنان یک شعبه باید به جزئیات روزآمد مشتری دسترسی داشته باشند تا بتوانند روابطی بهتر و سودبخش‌تر برقرار کنند. اطّلاعات کلیدی باید شامل کلّ سوابق ارتباطی، فرصت فروش (بر پایۀ تحلیل و الگوسازی)، مسائل عقب‌افتاده، رتبه‌بندی اعتباری و پیش‌تصویب‌ها باشد.


ضرورتاً شرط لازمی نیست که کلّیۀ این ابتکارات بلافاصله تکمیل شوند، یا حتّی تمامی آنها انجام شوند، امّا این مراحل فرمول مشخّصی برای حصول موفّقیت است. هر ابتکاری برای صرفه‌جویی در مخارج و افزودن ارزش به بانک و مشتریان، هر دو، طرّاحی شده است. ابتکاراتی هم هست که در نهایت کاملاً باید انجام شوند تا شعبه را در درازمدّت در حالتی قابل رقابت و خودکفا نگه دارد.


برای بانکی با "عنوان تجاری" منطقه‌ای یا روستایی، این ابتکارات باید در 12-18 ماه اوّل بازدهی بر سرمایه داشته باشد. برای بانک‎ های بزرگتر چندملّیتی، مادام که بانکداری سیستم عاملی باشد که دانش را در سازمان انتقال دهد و سیستم عامل تکنولوژی داشته باشد که در کلّ چارچوب عنوان تجاری تلفیق گردد، منافع مقیاس چارچوب زمانی مزبور را تا حدّ 4-6 ماه کاهش می‌دهد.


ما به شعبه معتقدیم. دقیقاً موضوع این است که به شعبه‌ای کاملاً متفاوت با آنچه امروزه متداول است باور داریم. خبر خوب این است که با حصول این مقصود شما نه تنها ارزشمندترین مشتریان خود را حفظ می‌کنید، بلکه برای سهامداران خود نیز سود بیشتر به بار می‌آورید. فقط اطمینان حاصل کنید که بر نیازهای متغیّر مشتری تمرکز داشته باشید. معاملات کمتر، راهنمایی و توصیۀ بیشتر. شعبه جایی است که من قدم در آن می‌گذارم تا با کسی که در زمینۀ بانکداری متخصّص است صحبت کنم. من بدان علّت وارد شعبه نمی‌شوم که راه‌های آسان‌تر بسیاری برای انجام دادن کار وجود دارد.


اگر اینقدر آسان است، پس چرا قبلاً این اتّفاق نیفتاده است؟ آی‌ان‌جی دایرکت، دویچه بانک، ولز فارگو، اچ‌اس‌بی‌سی و فرست دایرکت، رابوبانک و بسیاری از سایرین هم‌اکنون عناصری از آن را دارند. این صرفاً موضوع پیش‌بینی تغییرات در رفتار مشتری و سوق دادن عملیات شعبه در جهتی برای رفع نیازهای مزبور است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد