درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 18:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16545صفحه نخست » دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 - 09:54
بهترین تبلیغ، جلب رضایت مشتریان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی این شرکت ، بهترین تبلیغ را جلب رضایت مشتریان دانست.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی این شرکت ، بهترین تبلیغ را جلب رضایت مشتریان دانست.

به گزارش شارا از به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی در این دیدار که مدیر فروش و بازاریابی و نمایندگان بخش فناوری اطلاعات شرکت بیمه دی نیز حضور داشتند بختیاری مدیرعامل این شرکت فعالیت روابط عمومی را با سه حوزه بازاریابی، فناوری اطلاعات و فنی در ارتباط دانست و افزود: ما یک بنگاه اقتصادی هستیم و همه بخش های شرکت باید در ارتباط با روابط عمومی باشند.

بر پایه این گزارش وی در ادامه گفت: باید زیر ساخت های روابط عمومی به صورت عمقی بررسی شود، کارهای خوبی که تا کنون انجام شده دنبال شود و همه این موارد تحت عنوان برنامه بلند مدت و جاری سازماندهی پیدا کند. برنامه ای که طی آن یک روند آرام و پیوسته را شاهد باشیم. در واقع نباید فرآیند کار به صورت شعله ای باشد و هیجانی پیش برویم.

بر اساس همین گزارش مدیرعامل شرکت بیمه دی در ادامه افزودند: رعایت اصول مبتنی بر انسجام سازمانی، حر فه ای گری و سلامت مهمترین عامل پیشرفت خواهد بود و باید بصورت جدی در سازمان بیمه دی پیگیری شود.

بخیتاری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: فعالیت های ساختمانی که توسط شرکت بیمه انجام می شود دارای توجیه قابل توجه اقتصادی با رویکرد صرفه جویی است.

مهندس سید مجید بختیاری در ادامه این نشست توجه به صداقت در کار را امری مهم تلقی کرد و افزود: در حوزه تبلیغات باید با تدبیر، آرامش و درایت پعمل شود. ترجیح ما پرداخت دیون مردم قبل از اجرای در هر نوع پروژه تبلیغاتی است.

ایشان اظهار داشتند: در حوزه خدمت رسانی به مشتریان و راه اندازی سیستم (CRM) اهتمام داشته باشیم. باید بانک اطلاعاتی تدوین شود تا با استفاده از داده های آن بتوان در راستای جلب رضایت مشتریان گام برداشت.

مدیرعامل شرکت بیمه دی در پایان سند راهبردی شرکت را سرلوحه کار خواند و خواستار تهیه سند راهبردی روابط عمومی بر اساس سند راهبردی شرکت شد.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد