شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : بهترين تبليغ، جلب رضايت مشتريان است
دوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 - 14:24 کد خبر:16545
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مهندس بختياري مديرعامل شركت بيمه دي در ديدار با مدير و كاركنان روابط عمومي اين شركت ، بهترين تبليغ را جلب رضايت مشتريان دانست.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مهندس بختياري مديرعامل شركت بيمه دي در ديدار با مدير و كاركنان روابط عمومي اين شركت ، بهترين تبليغ را جلب رضايت مشتريان دانست.

به گزارش شارا از به نقل از روابط عمومي شركت بيمه دي در اين ديدار كه مدير فروش و بازاريابي و نمايندگان بخش فناوري اطلاعات شركت بيمه دي نيز حضور داشتند بختياري مديرعامل اين شركت فعاليت روابط عمومي را با سه حوزه بازاريابي، فناوري اطلاعات و فني در ارتباط دانست و افزود: ما يك بنگاه اقتصادي هستيم و همه بخش هاي شركت بايد در ارتباط با روابط عمومي باشند.

بر پايه اين گزارش وي در ادامه گفت: بايد زير ساخت هاي روابط عمومي به صورت عمقي بررسي شود، كارهاي خوبي كه تا كنون انجام شده دنبال شود و همه اين موارد تحت عنوان برنامه بلند مدت و جاري سازماندهي پيدا كند. برنامه اي كه طي آن يك روند آرام و پيوسته را شاهد باشيم. در واقع نبايد فرآيند كار به صورت شعله اي باشد و هيجاني پيش برويم.

بر اساس همين گزارش مديرعامل شركت بيمه دي در ادامه افزودند: رعايت اصول مبتني بر انسجام سازماني، حر فه اي گري و سلامت مهمترين عامل پيشرفت خواهد بود و بايد بصورت جدي در سازمان بيمه دي پيگيري شود.

بخيتاري در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: فعاليت هاي ساختماني كه توسط شركت بيمه انجام مي شود داراي توجيه قابل توجه اقتصادي با رويكرد صرفه جويي است.

مهندس سيد مجيد بختياري در ادامه اين نشست توجه به صداقت در كار را امري مهم تلقي كرد و افزود: در حوزه تبليغات بايد با تدبير، آرامش و درايت پعمل شود. ترجيح ما پرداخت ديون مردم قبل از اجراي در هر نوع پروژه تبليغاتي است.

ايشان اظهار داشتند: در حوزه خدمت رساني به مشتريان و راه اندازي سيستم (CRM) اهتمام داشته باشيم. بايد بانك اطلاعاتي تدوين شود تا با استفاده از داده هاي آن بتوان در راستاي جلب رضايت مشتريان گام برداشت.

مديرعامل شركت بيمه دي در پايان سند راهبردي شركت را سرلوحه كار خواند و خواستار تهيه سند راهبردي روابط عمومي بر اساس سند راهبردي شركت شد.