درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 12:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15877صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 6 اسفند 1393 - 12:39
چگونه برای جوانان و نوجوانان تبلیغ کنیم؟
کریس موئردیک - یکی از بزرگترین چالش هایی که بازاریابان امروز با آن روبرو هستند این موضوع است که چگونه می توانند کودکان و نوجوانان و جوانترها را به تبلیغات فراخوانی کنند چراکه آنها نه تلویزیون تماشا می کنند و نه روزنامه می خوانند.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کریس موئردیک- یکی از بزرگترین چالش هایی که بازاریابان امروز با آن روبرو هستند این موضوع است که چگونه می توانند کودکان و نوجوانان و جوانترها را به تبلیغات فراخوانی کنند چراکه آنها نه تلویزیون تماشا می کنند و نه روزنامه می خوانند.


بسیاری از بازاریابان امروز همان استراتژی های قدیمی را که دهه های پیش انجام شده است ادامه می دهند و حتی با اینکه می بینند پیام هایشان دیگر نه دیده و نه شنیده می شوند، حاضر نیستند که دست از تبلیغات سنتی بردارند.


آمارهای قابل اعتمادی نشان می دهند که نوجوانان و جوانترها دیگر تلویزیون تماشا نمی کنند. آنها روزنامه نیز نمی خوانند و به رادیو نیز به همان نسبت گوش نمی دهند، و مجلات نیز برای آنها جذابیتی ندارند.


آنها اطلاعات خودشان را از شبکه های اجتماعی دریافت می کنند زیرا آنها می توانند به دوستان خود بیشتر از بولتن های خبری اعتماد کنند.


آنها تفریح خودشان را از مجموعه های دیجیتال موسیقی و تماشای ویدئوها و فیلم هایی که از اینترنت می گیرند تامین می کنند. DSTv Catchup، Vidi، Node و Netflix برای آنها جذابیت بیشتری دارد.


بنابراین چگونه با آنها صحبت کنید؟ به نظر من این کاملا ساده است و باید بتوانید از این روش استفاده کنید و در گفتگوی هر روزه آنها را درگیر کنید.


این امر در ظاهر بسیار ساده و در عمل بسیار پیچیده است. این امر نیازمند استراتژی های خوب است. این چیزی مانند طراحی یک کمپین تبلیغات نیست اما بیشتر شبیه شروع یک بازی شطرنج است و به ارتباطات برند شما اجازه می دهد که در دو سوی یک جریان منعطفانه حضور داشته باشند.


ممکن است که این سوال طرح شود که چرا بسیاری از برندها هنوز درباره این موضوع کاری انجام نداده اند. ممکن است آنها از این کار می ترسند و سعی می کنند که درکی از فرآیندهای بازاریابی مورد نیاز در این بازار بدست آورند.


این طنز وجود دارد که کارآمدترین راه دسترسی به بازار در واقع ارزان ترین راه است و قدیمی ترین راه گران ترین راه.


بنابراین خبر خوش این است که شما می توانید به جوانان و نوجوانان دسترسی داشته باشید و شما می توانید بودجه کمتر از آنچه پیشتر داشته اید داشته باشید.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
فرمد
| 1393/12/7 - 08:31 |     0     0     |
جالب بود.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد