درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 23:22   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15877صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 6 اسفند 1393 - 12:39
چگونه برای جوانان و نوجوانان تبلیغ کنیم؟
کریس موئردیک - یکی از بزرگترین چالش هایی که بازاریابان امروز با آن روبرو هستند این موضوع است که چگونه می توانند کودکان و نوجوانان و جوانترها را به تبلیغات فراخوانی کنند چراکه آنها نه تلویزیون تماشا می کنند و نه روزنامه می خوانند.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کریس موئردیک- یکی از بزرگترین چالش هایی که بازاریابان امروز با آن روبرو هستند این موضوع است که چگونه می توانند کودکان و نوجوانان و جوانترها را به تبلیغات فراخوانی کنند چراکه آنها نه تلویزیون تماشا می کنند و نه روزنامه می خوانند.


بسیاری از بازاریابان امروز همان استراتژی های قدیمی را که دهه های پیش انجام شده است ادامه می دهند و حتی با اینکه می بینند پیام هایشان دیگر نه دیده و نه شنیده می شوند، حاضر نیستند که دست از تبلیغات سنتی بردارند.


آمارهای قابل اعتمادی نشان می دهند که نوجوانان و جوانترها دیگر تلویزیون تماشا نمی کنند. آنها روزنامه نیز نمی خوانند و به رادیو نیز به همان نسبت گوش نمی دهند، و مجلات نیز برای آنها جذابیتی ندارند.


آنها اطلاعات خودشان را از شبکه های اجتماعی دریافت می کنند زیرا آنها می توانند به دوستان خود بیشتر از بولتن های خبری اعتماد کنند.


آنها تفریح خودشان را از مجموعه های دیجیتال موسیقی و تماشای ویدئوها و فیلم هایی که از اینترنت می گیرند تامین می کنند. DSTv Catchup، Vidi، Node و Netflix برای آنها جذابیت بیشتری دارد.


بنابراین چگونه با آنها صحبت کنید؟ به نظر من این کاملا ساده است و باید بتوانید از این روش استفاده کنید و در گفتگوی هر روزه آنها را درگیر کنید.


این امر در ظاهر بسیار ساده و در عمل بسیار پیچیده است. این امر نیازمند استراتژی های خوب است. این چیزی مانند طراحی یک کمپین تبلیغات نیست اما بیشتر شبیه شروع یک بازی شطرنج است و به ارتباطات برند شما اجازه می دهد که در دو سوی یک جریان منعطفانه حضور داشته باشند.


ممکن است که این سوال طرح شود که چرا بسیاری از برندها هنوز درباره این موضوع کاری انجام نداده اند. ممکن است آنها از این کار می ترسند و سعی می کنند که درکی از فرآیندهای بازاریابی مورد نیاز در این بازار بدست آورند.


این طنز وجود دارد که کارآمدترین راه دسترسی به بازار در واقع ارزان ترین راه است و قدیمی ترین راه گران ترین راه.


بنابراین خبر خوش این است که شما می توانید به جوانان و نوجوانان دسترسی داشته باشید و شما می توانید بودجه کمتر از آنچه پیشتر داشته اید داشته باشید.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
فرمد
| 1393/12/7 - 08:31 |     0     0     |
جالب بود.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد