درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15239صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 22 دی 1393 - 16:24
7 سوالی که در زمان طراحی برنامه ارزیابی روابط عمومی باید پرسید
ارزش یک برنامه روابط عمومی می تواند واقعا تنها از طریق توانایی برای کار با داده اثبات شود. این بدان معناست که تعداد بیشتر از آنچه می تواند شمارش شود، اشاره در رسانه ها یا پیروی کنندگان در توییتر وجود دارند. شما باید داده های سطح پایین و کثیف را بدسب بیاورید، بر موضوعاتی که بیشتر به نام برند شما مربوط می شوند، تمرکز کنید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برونل- ارزش یک برنامه روابط عمومی می تواند واقعا تنها از طریق توانایی برای کار با داده اثبات شود. این بدان معناست که تعداد بیشتر از آنچه می تواند شمارش شود، اشاره در رسانه ها یا پیروی کنندگان در توییتر وجود دارند. شما باید داده های سطح پایین و کثیف را بدسب بیاورید، بر موضوعاتی که بیشتر به نام برند شما مربوط می شوند، تمرکز کنید.


دبورا بروان، شریک و مدیر عامل توسعه استراتژیک در پیپرکام، و نیکول مورئو، مدیر ارشد تحقیقات و تحلیل در پیپرکام، برخی از سوالات کلیدی را قبل از تنظیم برنامه ارزیابی روابط عمومی بپرسید، با شما به اشتراک می گذارند.


• چه چیزی را ارزیابی می کنید؟ همه کمپین روابط عمومی باید ارزیابی شوند، اما شما نیاز به تصمیم اولیه دارید که چقدر برنامه شما باید گسترده باشد. از منابع داختی استفاده کنید یا از منابع خارجی؟ اثر اولیه را دنبال کنید یا جزئیاتی را درباره گره خوردن تلاش ها با فروش دریافت کنید؟ چه چیزهایی برای شما و مشتریان شما مهم هستند؟ اهداف شما چه هستند؟ چگونه این اهداف می توانند بر میزان عملکرد کلیدی و کسب و کار شما اثر بگذارند؟ جواب این سوالات هر چیزی ممکن است باشد، به جای ارزیابی داده ها، این سوالات را پاسخ دهید.


• چه چیزی را دنبال می کنید؟ شما نیاز دارید که تصمیم بگیرید چه پارامترهایی برای ارزیابی هستند و چگونه آنها برای نشان دادن اثر اهداف شما با همدیگر کار می کنند.


• چگونه شما داده را دریافت می کنید؟ همه سیستم های جمع آوری داده مساوی درست نشده اند، بنابراین تصمیم بگیرید که چه راهکاری برای پروژه ویژه شما ایده آل است.


• چگونه تجزیه و تحلیل می کنید؟ آیا شما از تکنولوژی های کامپیوتری برای ارزیابی متغییرهای خودتان استفاده می کنید؟ تحلیل انسانی می کنید؟ یک ترکیب از هر دو این ها را دارید؟ مطمئن شوید که تعریف کرده اید کدام سیستم پیش روی شما تعریف شده است. راهی برای تجزیه و تحلیل هر یک پارامترهایی که شما در ابتدا تعیین کرده اید پیدا کنید. تنها بر داده هایی تمرکز کنید که به اهداف شما بر می گردد.


• ارائه شما شبیه چیست؟ یافته های شما تنها به اندازه ای خوب هستند که مردم از آنها برداشت می کنند. راهی را برای ارائه داده های خود به منظور ایجاد درک در میان مخاطبان دریافت کننده مصاحبه پیدا کنید.
• دیگر چه؟ استراتژی های عملی را تهیه کنید که بر اساس داده هستند. این ها می توانند شامل جستجو یک بودجه بیشتر برای تلاش های شما یا تغییر استراتژی ارتباطی شما باشند. ارزیابی بدون اینکه شما می توانید استفاده از آن را برای منافع برنامه خودتان و مشتریان تان استفاده کنید، بی معناست.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد