درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 21:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15239صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 22 دی 1393 - 17:00
7 سوالی که در زمان طراحی برنامه ارزیابی روابط عمومی باید پرسید
ارزش یک برنامه روابط عمومی می تواند واقعا تنها از طریق توانایی برای کار با داده اثبات شود. این بدان معناست که تعداد بیشتر از آنچه می تواند شمارش شود، اشاره در رسانه ها یا پیروی کنندگان در توییتر وجود دارند. شما باید داده های سطح پایین و کثیف را بدسب بیاورید، بر موضوعاتی که بیشتر به نام برند شما مربوط می شوند، تمرکز کنید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برونل- ارزش یک برنامه روابط عمومی می تواند واقعا تنها از طریق توانایی برای کار با داده اثبات شود. این بدان معناست که تعداد بیشتر از آنچه می تواند شمارش شود، اشاره در رسانه ها یا پیروی کنندگان در توییتر وجود دارند. شما باید داده های سطح پایین و کثیف را بدسب بیاورید، بر موضوعاتی که بیشتر به نام برند شما مربوط می شوند، تمرکز کنید.


دبورا بروان، شریک و مدیر عامل توسعه استراتژیک در پیپرکام، و نیکول مورئو، مدیر ارشد تحقیقات و تحلیل در پیپرکام، برخی از سوالات کلیدی را قبل از تنظیم برنامه ارزیابی روابط عمومی بپرسید، با شما به اشتراک می گذارند.


• چه چیزی را ارزیابی می کنید؟ همه کمپین روابط عمومی باید ارزیابی شوند، اما شما نیاز به تصمیم اولیه دارید که چقدر برنامه شما باید گسترده باشد. از منابع داختی استفاده کنید یا از منابع خارجی؟ اثر اولیه را دنبال کنید یا جزئیاتی را درباره گره خوردن تلاش ها با فروش دریافت کنید؟ چه چیزهایی برای شما و مشتریان شما مهم هستند؟ اهداف شما چه هستند؟ چگونه این اهداف می توانند بر میزان عملکرد کلیدی و کسب و کار شما اثر بگذارند؟ جواب این سوالات هر چیزی ممکن است باشد، به جای ارزیابی داده ها، این سوالات را پاسخ دهید.


• چه چیزی را دنبال می کنید؟ شما نیاز دارید که تصمیم بگیرید چه پارامترهایی برای ارزیابی هستند و چگونه آنها برای نشان دادن اثر اهداف شما با همدیگر کار می کنند.


• چگونه شما داده را دریافت می کنید؟ همه سیستم های جمع آوری داده مساوی درست نشده اند، بنابراین تصمیم بگیرید که چه راهکاری برای پروژه ویژه شما ایده آل است.


• چگونه تجزیه و تحلیل می کنید؟ آیا شما از تکنولوژی های کامپیوتری برای ارزیابی متغییرهای خودتان استفاده می کنید؟ تحلیل انسانی می کنید؟ یک ترکیب از هر دو این ها را دارید؟ مطمئن شوید که تعریف کرده اید کدام سیستم پیش روی شما تعریف شده است. راهی برای تجزیه و تحلیل هر یک پارامترهایی که شما در ابتدا تعیین کرده اید پیدا کنید. تنها بر داده هایی تمرکز کنید که به اهداف شما بر می گردد.


• ارائه شما شبیه چیست؟ یافته های شما تنها به اندازه ای خوب هستند که مردم از آنها برداشت می کنند. راهی را برای ارائه داده های خود به منظور ایجاد درک در میان مخاطبان دریافت کننده مصاحبه پیدا کنید.
• دیگر چه؟ استراتژی های عملی را تهیه کنید که بر اساس داده هستند. این ها می توانند شامل جستجو یک بودجه بیشتر برای تلاش های شما یا تغییر استراتژی ارتباطی شما باشند. ارزیابی بدون اینکه شما می توانید استفاده از آن را برای منافع برنامه خودتان و مشتریان تان استفاده کنید، بی معناست.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد