شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر امور بانکداری متمرکز و توسعه خدمات الکترونیک بانک تجارت تاکید کرد: اینترنت در سالهای افزایش نفوذ خود، مدل کسب و کار بانکی را نیز دستخوش تغییر کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، اقای کریمی در چهارمین همایش سیاستهای پولی و چالشهای بانکداری و تولید با تبیین quotation mark چشمانداز بانکداری در 2020 quotation mark به سیر تکامل بانکداری، به تغییرات ایجاد شده در مدل کسب و کار بانکها اشاره کرد.
وی گفت: اینترنت، نقش سنتی بانک به عنوان quotation mark واسطهگر مالی quotation mark را با چالش جدی روبرو کرده است.
کریمی گفت: quotation mark بانکداری همراه quotation mark و quotation mark رویکرد بانک ها در تقابل با شبکههای اجتماعی quotation mark از موضوع های تازه است که باید مد نظر باشد.
وی با بیان اینکه در مسیر این روند پرشتاب، شبکهها و رسانههای اجتماعی از نفوذ خود در جوامع استفاده و هر نوع کسب و کاری از جمله بانکداری را به خود جذب کردهاند، افزود: امروزه نفوذ و گسترش شبکههای اجتماعی، که خود کارکرد رسانهای مهمی نیز یافتهاند، برای کسب و کارها غیرقابل چشمپوشی است.
مدیر امور بانکداری متمرکز و توسعه خدمات نوین بانک تجارت در ادامه همچنین به رشد قابل توجه استفاده از بانکداری اینترنتی با موبایل اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به این تغییرات عمده در فضای کسب و کار، بانکها باید برای حفظ نقش خود در آینده اقتصاد کشور، به سرعت خود را با تغییرات تطبیق دهند و با به روز رسانی نوع نگرش و همچنین فراهمسازی بستر نرم افزاری و امکانات لازم، خود را برای بانکداری در 2020 آماده کنند.
بانک تجارت همچنین با ایجاد غرفه خدمات نوین و ارتباط مشتریان به معرفی آخرین خدمات الکترونیک بانک تجارت به شرکت کنندگان در چهارمین همایش سیاستهای پولی پرداخت.
این همایش روزهای دوشنبه و سهشنبه در موسسه عالی بانکداری برگزار شد.
|