درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 21:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15052صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 10 دی 1393 - 17:48
اینترنت، مدل کسب و کار بانکی را متحول کرده است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر امور بانکداری متمرکز و توسعه خدمات الکترونیک بانک تجارت تاکید کرد: اینترنت در سال‌های افزایش نفوذ خود، مدل کسب و کار بانکی را نیز دستخوش تغییر کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر امور بانکداری متمرکز و توسعه خدمات الکترونیک بانک تجارت تاکید کرد: اینترنت در سال‌های افزایش نفوذ خود، مدل کسب و کار بانکی را نیز دستخوش تغییر کرده است.


به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، اقای کریمی در چهارمین همایش سیاست‌های پولی و چالش‌های بانکداری و تولید با تبیین quotation mark چشم‌انداز بانکداری در 2020 quotation mark به سیر تکامل بانکداری، به تغییرات ایجاد شده در مدل کسب و کار بانک‌ها اشاره کرد.


وی گفت: اینترنت، نقش سنتی بانک به عنوان quotation mark واسطه‌گر مالی quotation mark را با چالش جدی روبرو کرده است.


کریمی گفت: quotation mark بانکداری همراه quotation mark و quotation mark رویکرد بانک ها در تقابل با شبکه‌های اجتماعی quotation mark از موضوع های تازه است که باید مد نظر باشد.


وی با بیان اینکه در مسیر این روند پرشتاب، شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی از نفوذ خود در جوامع استفاده و هر نوع کسب و کاری از جمله بانکداری را به خود جذب کرده‌اند، افزود: امروزه نفوذ و گسترش شبکه‌های اجتماعی، که خود کارکرد رسانه‌ای مهمی نیز یافته‌اند، برای کسب و کارها غیرقابل چشم‌پوشی است.


مدیر امور بانکداری متمرکز و توسعه خدمات نوین بانک تجارت در ادامه همچنین به رشد قابل توجه استفاده از بانکداری اینترنتی با موبایل اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به این تغییرات عمده در فضای کسب و کار، بانک‌ها باید برای حفظ نقش خود در آینده اقتصاد کشور، به سرعت خود را با تغییرات تطبیق دهند و با به روز رسانی نوع نگرش و همچنین فراهم‌سازی بستر نرم افزاری و امکانات لازم، خود را برای بانکداری در 2020 آماده کنند.


بانک تجارت همچنین با ایجاد غرفه خدمات نوین و ارتباط مشتریان به معرفی آخرین خدمات الکترونیک بانک تجارت به شرکت کنندگان در چهارمین همایش سیاست‌های پولی پرداخت.
این همایش روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در موسسه عالی بانکداری برگزار شد.


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد