درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 10:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15052صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 10 دی 1393 - 17:48
اینترنت، مدل کسب و کار بانکی را متحول کرده است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر امور بانکداری متمرکز و توسعه خدمات الکترونیک بانک تجارت تاکید کرد: اینترنت در سال‌های افزایش نفوذ خود، مدل کسب و کار بانکی را نیز دستخوش تغییر کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر امور بانکداری متمرکز و توسعه خدمات الکترونیک بانک تجارت تاکید کرد: اینترنت در سال‌های افزایش نفوذ خود، مدل کسب و کار بانکی را نیز دستخوش تغییر کرده است.


به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، اقای کریمی در چهارمین همایش سیاست‌های پولی و چالش‌های بانکداری و تولید با تبیین quotation mark چشم‌انداز بانکداری در 2020 quotation mark به سیر تکامل بانکداری، به تغییرات ایجاد شده در مدل کسب و کار بانک‌ها اشاره کرد.


وی گفت: اینترنت، نقش سنتی بانک به عنوان quotation mark واسطه‌گر مالی quotation mark را با چالش جدی روبرو کرده است.


کریمی گفت: quotation mark بانکداری همراه quotation mark و quotation mark رویکرد بانک ها در تقابل با شبکه‌های اجتماعی quotation mark از موضوع های تازه است که باید مد نظر باشد.


وی با بیان اینکه در مسیر این روند پرشتاب، شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی از نفوذ خود در جوامع استفاده و هر نوع کسب و کاری از جمله بانکداری را به خود جذب کرده‌اند، افزود: امروزه نفوذ و گسترش شبکه‌های اجتماعی، که خود کارکرد رسانه‌ای مهمی نیز یافته‌اند، برای کسب و کارها غیرقابل چشم‌پوشی است.


مدیر امور بانکداری متمرکز و توسعه خدمات نوین بانک تجارت در ادامه همچنین به رشد قابل توجه استفاده از بانکداری اینترنتی با موبایل اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به این تغییرات عمده در فضای کسب و کار، بانک‌ها باید برای حفظ نقش خود در آینده اقتصاد کشور، به سرعت خود را با تغییرات تطبیق دهند و با به روز رسانی نوع نگرش و همچنین فراهم‌سازی بستر نرم افزاری و امکانات لازم، خود را برای بانکداری در 2020 آماده کنند.


بانک تجارت همچنین با ایجاد غرفه خدمات نوین و ارتباط مشتریان به معرفی آخرین خدمات الکترونیک بانک تجارت به شرکت کنندگان در چهارمین همایش سیاست‌های پولی پرداخت.
این همایش روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در موسسه عالی بانکداری برگزار شد.


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد