شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : اينترنت، مدل كسب و كار بانكي را متحول كرده است
چهارشنبه، 10 دی 1393 - 17:48 کد خبر:15052
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مدير امور بانكداري متمركز و توسعه خدمات الكترونيك بانك تجارت تاكيد كرد: اينترنت در سال‌هاي افزايش نفوذ خود، مدل كسب و كار بانكي را نيز دستخوش تغيير كرده است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مدير امور بانكداري متمركز و توسعه خدمات الكترونيك بانك تجارت تاكيد كرد: اينترنت در سال‌هاي افزايش نفوذ خود، مدل كسب و كار بانكي را نيز دستخوش تغيير كرده است.


به گزارش روابط عمومي بانك تجارت ، اقاي كريمي در چهارمين همايش سياست‌هاي پولي و چالش‌هاي بانكداري و توليد با تبيين quotation mark چشم‌انداز بانكداري در 2020 quotation mark به سير تكامل بانكداري، به تغييرات ايجاد شده در مدل كسب و كار بانك‌ها اشاره كرد.


وي گفت: اينترنت، نقش سنتي بانك به عنوان quotation mark واسطه‌گر مالي quotation mark را با چالش جدي روبرو كرده است.


كريمي گفت: quotation mark بانكداري همراه quotation mark و quotation mark رويكرد بانك ها در تقابل با شبكه‌هاي اجتماعي quotation mark از موضوع هاي تازه است كه بايد مد نظر باشد.


وي با بيان اينكه در مسير اين روند پرشتاب، شبكه‌ها و رسانه‌هاي اجتماعي از نفوذ خود در جوامع استفاده و هر نوع كسب و كاري از جمله بانكداري را به خود جذب كرده‌اند، افزود: امروزه نفوذ و گسترش شبكه‌هاي اجتماعي، كه خود كاركرد رسانه‌اي مهمي نيز يافته‌اند، براي كسب و كارها غيرقابل چشم‌پوشي است.


مدير امور بانكداري متمركز و توسعه خدمات نوين بانك تجارت در ادامه همچنين به رشد قابل توجه استفاده از بانكداري اينترنتي با موبايل اشاره و خاطرنشان كرد: با توجه به اين تغييرات عمده در فضاي كسب و كار، بانك‌ها بايد براي حفظ نقش خود در آينده اقتصاد كشور، به سرعت خود را با تغييرات تطبيق دهند و با به روز رساني نوع نگرش و همچنين فراهم‌سازي بستر نرم افزاري و امكانات لازم، خود را براي بانكداري در 2020 آماده كنند.


بانك تجارت همچنين با ايجاد غرفه خدمات نوين و ارتباط مشتريان به معرفي آخرين خدمات الكترونيك بانك تجارت به شركت كنندگان در چهارمين همايش سياست‌هاي پولي پرداخت.
اين همايش روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه در موسسه عالي بانكداري برگزار شد.