درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14828صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 26 آذر 1393 - 18:02
روابط عمومی‌ها باید مظاهر فرهنگی را به کمک مؤسسات فرهنگی احیا کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران گفت: اگر مواردی نظیر فرهنگ و اقتصاد سهوا و یا عمدا مورد توجه قرار نگیرد، در درازمدت بر زندگی انسان تأثیر منفی می‌گذارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران گفت: اگر مواردی نظیر فرهنگ و اقتصاد سهوا و یا عمدا مورد توجه قرار نگیرد، در درازمدت بر زندگی انسان تأثیر منفی می‌گذارد.
 
 به گزارش شارا از ایسنا، میرزا بابا مطهری‌نژاد صبح امروز (چهارشنبه) در همایش نقش مؤسسات فرهنگی و روابط عمومی‌ها در تحقق شعار سال، اظهار کرد: بحث مشترک بین روابط عمومی‌ها و مؤسسات فرهنگی بحثی معرفتی است و باید این مؤسسات ابتدا برای تأثیر گذاشتن بر روی هر پدیده آن را بشناسند.
 
 وی با بیان اینکه شناخت بحث فرهنگ و ارتباطات بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: زندگی انسان چهار رکن دارد که شامل فرهنگ و ارتباطات، اقتصاد، سیاست و حقوق می‌شود، اما بحث فرهنگ و ارتباطات اساسی‌ترین رکن است.
 
 مطهری‌نژاد افزود: اگر مواردی نظیر فرهنگ و اقتصاد سهوا و یا عمدا مورد توجه قرار نگیرد در درازمدت بر زندگی انسان تأثیر منفی می‌گذارد، به گونه‌ای که با یک اشتباه ممکن است انسان یک عمر گرفتار شود.
 
 عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران ادامه داد: فرهنگ و ارتباط مهمترین رکن زندگی انسان است و اگر مورد توجه قرار نگیرد اقتصاد، سیاست و حقوقی هم در کار نخواهد بود.
 
 مطهری‌نژاد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها با قرارگیری در کنار مؤسسات فرهنگی پیام‌های ارتباط جمعی را تبیین می‌کنند، افزود: به دلیل اینکه مؤسسات و روابط عمومی‌ها مخاطب خود را نمی‌شناسند، باید برای گذاشتن هر پیامی ابتدا هر سؤال احتمالی مخاطب را شناخته و پاسخ دهند و بعد پیام را منتشر کنند.
 
 وی افزود: باید روابط عمومی‌ها مظاهر فرهنگی را به کمک مؤسسات فرهنگی احیا کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد