درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 13:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14828صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 26 آذر 1393 - 18:02
روابط عمومی‌ها باید مظاهر فرهنگی را به کمک مؤسسات فرهنگی احیا کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران گفت: اگر مواردی نظیر فرهنگ و اقتصاد سهوا و یا عمدا مورد توجه قرار نگیرد، در درازمدت بر زندگی انسان تأثیر منفی می‌گذارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران گفت: اگر مواردی نظیر فرهنگ و اقتصاد سهوا و یا عمدا مورد توجه قرار نگیرد، در درازمدت بر زندگی انسان تأثیر منفی می‌گذارد.
 
 به گزارش شارا از ایسنا، میرزا بابا مطهری‌نژاد صبح امروز (چهارشنبه) در همایش نقش مؤسسات فرهنگی و روابط عمومی‌ها در تحقق شعار سال، اظهار کرد: بحث مشترک بین روابط عمومی‌ها و مؤسسات فرهنگی بحثی معرفتی است و باید این مؤسسات ابتدا برای تأثیر گذاشتن بر روی هر پدیده آن را بشناسند.
 
 وی با بیان اینکه شناخت بحث فرهنگ و ارتباطات بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: زندگی انسان چهار رکن دارد که شامل فرهنگ و ارتباطات، اقتصاد، سیاست و حقوق می‌شود، اما بحث فرهنگ و ارتباطات اساسی‌ترین رکن است.
 
 مطهری‌نژاد افزود: اگر مواردی نظیر فرهنگ و اقتصاد سهوا و یا عمدا مورد توجه قرار نگیرد در درازمدت بر زندگی انسان تأثیر منفی می‌گذارد، به گونه‌ای که با یک اشتباه ممکن است انسان یک عمر گرفتار شود.
 
 عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران ادامه داد: فرهنگ و ارتباط مهمترین رکن زندگی انسان است و اگر مورد توجه قرار نگیرد اقتصاد، سیاست و حقوقی هم در کار نخواهد بود.
 
 مطهری‌نژاد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها با قرارگیری در کنار مؤسسات فرهنگی پیام‌های ارتباط جمعی را تبیین می‌کنند، افزود: به دلیل اینکه مؤسسات و روابط عمومی‌ها مخاطب خود را نمی‌شناسند، باید برای گذاشتن هر پیامی ابتدا هر سؤال احتمالی مخاطب را شناخته و پاسخ دهند و بعد پیام را منتشر کنند.
 
 وی افزود: باید روابط عمومی‌ها مظاهر فرهنگی را به کمک مؤسسات فرهنگی احیا کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد