درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 02:33   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14828صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 26 آذر 1393 - 18:02
روابط عمومی‌ها باید مظاهر فرهنگی را به کمک مؤسسات فرهنگی احیا کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران گفت: اگر مواردی نظیر فرهنگ و اقتصاد سهوا و یا عمدا مورد توجه قرار نگیرد، در درازمدت بر زندگی انسان تأثیر منفی می‌گذارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران گفت: اگر مواردی نظیر فرهنگ و اقتصاد سهوا و یا عمدا مورد توجه قرار نگیرد، در درازمدت بر زندگی انسان تأثیر منفی می‌گذارد.
 
 به گزارش شارا از ایسنا، میرزا بابا مطهری‌نژاد صبح امروز (چهارشنبه) در همایش نقش مؤسسات فرهنگی و روابط عمومی‌ها در تحقق شعار سال، اظهار کرد: بحث مشترک بین روابط عمومی‌ها و مؤسسات فرهنگی بحثی معرفتی است و باید این مؤسسات ابتدا برای تأثیر گذاشتن بر روی هر پدیده آن را بشناسند.
 
 وی با بیان اینکه شناخت بحث فرهنگ و ارتباطات بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: زندگی انسان چهار رکن دارد که شامل فرهنگ و ارتباطات، اقتصاد، سیاست و حقوق می‌شود، اما بحث فرهنگ و ارتباطات اساسی‌ترین رکن است.
 
 مطهری‌نژاد افزود: اگر مواردی نظیر فرهنگ و اقتصاد سهوا و یا عمدا مورد توجه قرار نگیرد در درازمدت بر زندگی انسان تأثیر منفی می‌گذارد، به گونه‌ای که با یک اشتباه ممکن است انسان یک عمر گرفتار شود.
 
 عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران ادامه داد: فرهنگ و ارتباط مهمترین رکن زندگی انسان است و اگر مورد توجه قرار نگیرد اقتصاد، سیاست و حقوقی هم در کار نخواهد بود.
 
 مطهری‌نژاد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها با قرارگیری در کنار مؤسسات فرهنگی پیام‌های ارتباط جمعی را تبیین می‌کنند، افزود: به دلیل اینکه مؤسسات و روابط عمومی‌ها مخاطب خود را نمی‌شناسند، باید برای گذاشتن هر پیامی ابتدا هر سؤال احتمالی مخاطب را شناخته و پاسخ دهند و بعد پیام را منتشر کنند.
 
 وی افزود: باید روابط عمومی‌ها مظاهر فرهنگی را به کمک مؤسسات فرهنگی احیا کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد