درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 08:03   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب
  اپل با شش طرح لوگوی جدید و خیره‌کننده ما را شگفت‌زده می‌کند
  چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  پدیده تکنو فرهنگ و استحاله فرهنگ
  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»
  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد
  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی
  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت
  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14618صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 15 آذر 1393 - 15:06
پنج نکته روابط عمومی برای نوشتن سخنرانی های جذاب
برای مدیران روابط عمومی صرف نظر از اینکه آیا آنها در آن کار می کنند و دخیل هستند نگارش متن سخنرانی یک جنبه به طور فزاینده مهمی از ارتباطات است. نیمی از نبرد مربوط به نگارش متن سخنرانی موثر، البته، یادگیری در مورد اهمیت موضوع است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو شوارتز- برای مدیران روابط عمومی صرف نظر از اینکه آیا آنها در آن کار می کنند و دخیل هستند نگارش متن سخنرانی یک جنبه به طور فزاینده مهمی از ارتباطات است. نیمی از نبرد مربوط به نگارش متن سخنرانی موثر، البته، یادگیری در مورد اهمیت موضوع است. با در نظر گرفتن این مساله، در اینجا پنج تاکتیک برای زمانی که موضوع خود را تحقیق می کنید باید در نظر بگیرید با یک هشدار از ملوا . ب . رابرتسون، معاون مدیر روابط رسانه ای، وجود دارد.


به سوالات خود پاسخ دهید. اولین گام در پژوهش موضوع درک آن چیزی است که شما نمی فهمید. یک لیست از سوالات خود، به عنوان نویسنده، که نیاز به روشن شدن دارد، تهیه کنید. این سوالات بیشتر از اون سوالاتی است که احتمالا مخاطب نیاز به توضیح داده شدن برایش، خواهد بود.


آموزش برای روزهای سخت. این مهم است که همه جوانب طیف مربوط به موضوع خود را درک کنیم به طوری که آن سخنرانی بتواند این مسائل (مباحثه) را آدرس دهی کند یا اجتناب کند از آدرس دهی به آنها.


سوالاتی بپرسید. اگر چه زمان تک به تک افراد ممکن است محدود باشد، ایمیل ها و تماس های تلفنی به مشتری خود گزینه های جایگزین مناسبی هستند.


مخاطبان چه می دانند؟ آیا این مخاطبان به طور مستقیم توسط موضوع تحت تاثیر قرار می گیرند، یا اینکه آیا این مخاطبان از موضوع، حذف می شوند؟ اگر مخاطب تحت تاثیر موضوع قرار بگیرد، بنابراین برخی اظهارات توضیحی نیاز نیست که داده شود.


جمعیت چیست؟ سن، جنس، نژاد، مذهب و یا دیگر مناطق متنوع خاص مخاطب باید در ابتدا مشخص شود. آن سخنران باید از این ویژگی ها آگاه بوده و از حساسیت خاص در گروه مطلع باشد.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/11/10/5-pr-tips-for-writing-speeches-that-will-prick-up-the-audiences-ears/?hq_e=el&hq_m=2981141&hq_l=12&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی


  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد