درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:23   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11248صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 19 فروردین 1392 - 10:08
5 گام که سخنرانان روابط عمومی اغلب نادیده می گیرند
متیو شوارتز - سخنرانی عمومی، البته یکی از مشکل ترین کارهایی است که می توان انجام داد. راهنمایی سینفلد جوک در این نوشتار به این موضوع می پردازد که چگونه در مراسم تشییع جنازه بسیاری از مردم ترجیح می دهند در تابوت باشند تا اینکه بخواهند سخنرانی کنند.
  


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| متیو شوارتز- خطرات شغلی دامن متخصصان روابط عمومی را نیز می گیرد. آنها مطمئن می شوند که گزارشگران و سایر رسانه های پخش بخش های اصلی سخنرانی را که توسط مدیر عامل در کنفرانس صنعتی ایراد شده است را پوشش می دهند. و همچنین کارکنان کلیدی نیز دعوت شده اند. این مساله به نوبه خوب باعث برجستگی و درخشش برند می شود. مگر اینکه مدیر عامل اشتباه بزرگی را مرتکب شود و مخاطبان سر همه را به باد دهند.


سخنرانی عمومی، البته یکی از مشکل ترین کارهایی است که می توان انجام داد. راهنمایی سینفلد جوک در این نوشتار به این موضوع می پردازد که چگونه در مراسم تشییع جنازه بسیاری از مردم ترجیح می دهند در تابوت باشند تا اینکه بخواهند سخنرانی کنند.


همانطور که رویدادها و کنفرانس ها به سرعت در کلیپ ها منشر می شوند، فرصت بسیار زیادی وجود دارد که مدیران اجرایی ارشد خود را در جایگاه رهبران فکری و سخنگویان عمومی قرار دهند.
به طور همزمان، فرصت بیشتری برای مدیران اجرایی وجود دارد که مرتکب خطاهای کلامی شده و از پرداختن به سوالات فراموش کنند یا گناه بدتری را مرتکب شوند و شرایطی را بوجود آورند که مردم با خستگی و عدم اعتنا با آنها برخورد کنند.


پیش از سخنگویی در جمع، مدیران اجرایی در رده C و سایر مدیران ارشد نیاز به زمانی برای آمادگی بیشتر دارند، جایی که یک آموزش رسانه ای قدیمی به کار می آید. اما حتی وقتی که فکر می کنید بر اساس متن از پیش تعیین شده سخنرانی تان همه قسمت ها پوشش داده می شود، احتمال زیادی وجود دارد که چیزهایی از قلم بیافتند.


با توجه به این، ما از مخاطبان پی آر نیوز سوالاتی را پرسیدیم که چه کارهایی در روابط عمومی می توان انجام داد که از یک سخنرانی مایوس کننده جلوگیری شود. بر اساس پاسخ های ارائه شده در این بخش به 5 گام اساسی اشاره می شود که سخنرانان عمومی باید در نظر داشته باشند:


1. سخنرانی خود را بر اساس درجه درک مخاطبان به صورت ویژه آماده کنید.
2. زمان معنی داری را برای سوالات و تعاملات در نظر بگیرید.
3. نگاه خودتان را از یادداشت ها بردارید و به مخاطبان خود نگاه کنید.
4. با صدای بلند سخنرانی کنید، شمرده شمرده و شفاف سخن بگویید به اندازه ای که به راحتی درک شود.
5. در محل سخنرانی تحقیقی را انجام دهید.


از یک چک لیست برای کسب اطمینان استفاده کنید تا به بهترین شکل ممکن تمام موارد را انجام داده باشید. در سخنرانی هایی که توسط مدیران ارشد ایراد می شود چک لیست به شما کمک می کند که از درد سرهای بعدی خلاص شوید.


اگر مورد دیگری به ذهنتان می رسد آن را با مخاطبان شارا در میان بگذارید.


منبع: http://www.prnewsonline.com

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد