درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 14:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14618صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 15 آذر 1393 - 14:30
پنج نکته روابط عمومی برای نوشتن سخنرانی های جذاب
برای مدیران روابط عمومی صرف نظر از اینکه آیا آنها در آن کار می کنند و دخیل هستند نگارش متن سخنرانی یک جنبه به طور فزاینده مهمی از ارتباطات است. نیمی از نبرد مربوط به نگارش متن سخنرانی موثر، البته، یادگیری در مورد اهمیت موضوع است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو شوارتز- برای مدیران روابط عمومی صرف نظر از اینکه آیا آنها در آن کار می کنند و دخیل هستند نگارش متن سخنرانی یک جنبه به طور فزاینده مهمی از ارتباطات است. نیمی از نبرد مربوط به نگارش متن سخنرانی موثر، البته، یادگیری در مورد اهمیت موضوع است. با در نظر گرفتن این مساله، در اینجا پنج تاکتیک برای زمانی که موضوع خود را تحقیق می کنید باید در نظر بگیرید با یک هشدار از ملوا . ب . رابرتسون، معاون مدیر روابط رسانه ای، وجود دارد.


به سوالات خود پاسخ دهید. اولین گام در پژوهش موضوع درک آن چیزی است که شما نمی فهمید. یک لیست از سوالات خود، به عنوان نویسنده، که نیاز به روشن شدن دارد، تهیه کنید. این سوالات بیشتر از اون سوالاتی است که احتمالا مخاطب نیاز به توضیح داده شدن برایش، خواهد بود.


آموزش برای روزهای سخت. این مهم است که همه جوانب طیف مربوط به موضوع خود را درک کنیم به طوری که آن سخنرانی بتواند این مسائل (مباحثه) را آدرس دهی کند یا اجتناب کند از آدرس دهی به آنها.


سوالاتی بپرسید. اگر چه زمان تک به تک افراد ممکن است محدود باشد، ایمیل ها و تماس های تلفنی به مشتری خود گزینه های جایگزین مناسبی هستند.


مخاطبان چه می دانند؟ آیا این مخاطبان به طور مستقیم توسط موضوع تحت تاثیر قرار می گیرند، یا اینکه آیا این مخاطبان از موضوع، حذف می شوند؟ اگر مخاطب تحت تاثیر موضوع قرار بگیرد، بنابراین برخی اظهارات توضیحی نیاز نیست که داده شود.


جمعیت چیست؟ سن، جنس، نژاد، مذهب و یا دیگر مناطق متنوع خاص مخاطب باید در ابتدا مشخص شود. آن سخنران باید از این ویژگی ها آگاه بوده و از حساسیت خاص در گروه مطلع باشد.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/11/10/5-pr-tips-for-writing-speeches-that-will-prick-up-the-audiences-ears/?hq_e=el&hq_m=2981141&hq_l=12&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد