درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 05:38   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14433صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 5 آذر 1393 - 12:21
کتاب "جامعه‌ شناسی روابط عمومی در ایران"
کتاب جامعه‌شناسی روابط عمومی در ایران نوشته عباس محمدی اصل، سال 1392 از سوی انتشارات جامعه‌شناسان منتشر شد.
  

کتاب

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این کتاب در 264 صفحه با شمارگان 1000 نسخه به قیمت 110 هزار ریال در قطع رقعی برای نوبت اول چاپ شده است.
موضوع این کتاب به روابط عمومی در نظام اداری جامعه‌ ایران چونان تلاش‌های سازمانی برای دستیابی به همکاری گروه‌های مردمی تعلق گرفته؛ گامی است اولیه به منظور تحقق توسعه تکنولوژی نوین اداری که می‌تواند از نو‌سازی روابط عمومی آغاز و تا تجدید ساخت سازمان‌ها پیش می‌رود. بی شک عملیاتی کردن این امر نیازمند عزم و اراده مدیران عالی، مشارکت و همکاری کارکنان اجرایی و حمایت عمومی در قبال آموزش فرهنگ نوسازی اداری بوده تا بتواند در این پرتو، شاهد تغییر چهره و رفتار و عملیات تمامی دستگاه‌های اجرایی بود.
کتاب شامل ده فصل با عنوان‌های : ماهیت اجتماعی روابط عمومی، وضعیت روابط عمومی در ایران، روابط عمومی در متن نظام اجتماعی، روش‌شناسی مطالعه روابط عمومی در ایران، تبیین روابط عمومی در ایران، شرایط بومی‌سازی روابط عمومی در سطح خرد نظام اجتماعی ایران، شرایط بومی‌سازی روابط عمومی در سطح کلان نظام اجتماعی ایران، روابط عمومی در میانه بورکراسی و مردم و جمع بندی می‌باشد.
 

منبع: تبیان
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد