شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، اين كتاب در 264 صفحه با شمارگان 1000 نسخه به قيمت 110 هزار ريال در قطع رقعي براي نوبت اول چاپ شده است.
موضوع اين كتاب به روابط عمومي در نظام اداري جامعه ايران چونان تلاشهاي سازماني براي دستيابي به همكاري گروههاي مردمي تعلق گرفته؛ گامي است اوليه به منظور تحقق توسعه تكنولوژي نوين اداري كه ميتواند از نوسازي روابط عمومي آغاز و تا تجديد ساخت سازمانها پيش ميرود. بي شك عملياتي كردن اين امر نيازمند عزم و اراده مديران عالي، مشاركت و همكاري كاركنان اجرايي و حمايت عمومي در قبال آموزش فرهنگ نوسازي اداري بوده تا بتواند در اين پرتو، شاهد تغيير چهره و رفتار و عمليات تمامي دستگاههاي اجرايي بود.
كتاب شامل ده فصل با عنوانهاي : ماهيت اجتماعي روابط عمومي، وضعيت روابط عمومي در ايران، روابط عمومي در متن نظام اجتماعي، روششناسي مطالعه روابط عمومي در ايران، تبيين روابط عمومي در ايران، شرايط بوميسازي روابط عمومي در سطح خرد نظام اجتماعي ايران، شرايط بوميسازي روابط عمومي در سطح كلان نظام اجتماعي ايران، روابط عمومي در ميانه بوركراسي و مردم و جمع بندي ميباشد.
منبع: تبيان