درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 11:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13777صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مهر 1393 - 21:26
نخستین همایش مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی مازندران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره نظارت بر کانون‌های آگهی و تبلیغات وزارت ارشاد با بیان اینکه حدود 7 هزار کانون تبلیغاتی دارای مجوز در سطح کشور فعالیت دارند، گفت: در این کانون‌ها به طور متوسط برای 10 تا 15 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره نظارت بر کانون‌های آگهی و تبلیغات وزارت ارشاد با بیان اینکه حدود 7 هزار کانون تبلیغاتی دارای مجوز در سطح کشور فعالیت دارند، گفت: در این کانون‌ها به طور متوسط برای 10 تا 15 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مسعود اسدی امشب در نخستین همایش مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی مازندران در سالن اجتماعات میزبان، با بیان اینکه معیار ارزیابی کانون‌های تبلیغاتی اخلاق حرفه‌ای است، اظهار داشت: توجه به بُعد فرهنگی تبلیغ باید نسبت به بُعد اقتصادی آن بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های دولتی موظفند امور تبلیغاتی خود را فقط از طریق کانون‌های دارای مجوز و پروانه انجام دهند، بیان داشت: هیچ‌گونه تبلیغی نباید بدون تأیید و امضای کانون صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 7 هزار کانون تبلیغاتی دارای مجوز و پروانه در سطح کشور در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: در این کانون‌ها به طور متوسط برای 10 تا 15 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

اسدی با اشاره به اینکه برخی از تبلیغات با موضوع اصلی مطابقت ندارد و بدآموزی می‌آورد، گفت: وزارت ارشاد براساس ماده 19 آیین‌نامه از فعالیت مراکز تبلیغاتی که بدون مجوز کار می‌کنند، جلوگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به مشکل کانون‌های تبلیغاتی درباره تشکیل اتحادیه، ادامه داد: با نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت صحبت شد تا این موضوع به صورت قانونی حل شود.

رئیس اداره نظارت بر کانون‌های آگهی و تبلیغات با اعلام اینکه رسته رسانه‌دارها، فعالان فضای مجازی و گروه خدمات تبلیغاتی از جمله شاخص‌های مهم هویت‌بخشی به کانون تبلیغاتی هستند، خاطرنشان کرد: تداخل صنفی و عدم رعایت قوانین و مقررات همواره یکی از مواردی است که وزارت ارشاد نسبت به آن انتقاد دارد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد