درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 18:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13693صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 23 مهر 1393 - 11:38
5 کلید برای نگارش حرفه ای عنوان ایمیل روابط عمومی
به خاطر داشته باشید که روابط عمومی کاری مشابه خیاطی است با این تفاوت که شما باید محتوای خود را متناسب با مخاطب خود تولید کنید. در صورتی که یک عنوان ایمیل برای یک مخاطب بسیار خوب است، ممکن است برای مخاطب دیگر هیچ جذابیتی نداشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- اریک کافمن، مدیر عامل و مدیر گروه در روابط عمومی فایو دبلیو، در راهنمای نویسندگان پی آر نیوز توضیح می دهد که شما باید فرض کنید که وقتی ایمیل دریافت می شود در پیرامونش صدها ایمیل دیگر نیز دریافت می شود. بر خط عنوان خود تمرکز کنید و آن را با دقت و ظرافت به گونه ای بنویسید که دریافت کننده متوجه آن شده و بر روی آن کلیک کند. در واقع باید بدین مرحله برسید که بیشتر از آنکه برای بدنه مقاله خود وقت می گذارید برای تیتر یا عنوان آن وقت بگذارید.


برای جلب توجه فوری، کافمن توضیحاتی را ارائه می دهد که باید در تیتر خود آنها را رعایت کنید:
1. کوتاه و شیرین بنویسید. عنوان خود را طولانی تر از 65 کارکتر نکنید.
2. با خواننده مرتبط باشد.
3. با مهمترین اطلاعات (کلمات کلیدی یا اعداد) آغاز شود.
4. یک نشانه روشن از آنچه داخل ایمیل است در تیتر وجود داشته باشد.
5. همانند تیتر یا فراخوان عمل بنویسید، نه مانند یک تبلیغ.


آنچه در آخرین سطور از ایمیل می آید چیست؟ همه کلمات را بشمارید. بدانید که چگونه تیتر خود را جذاب و موجز می نویسید و این به شما این حق را می دهد که بتوانید میان ذهن خودتان و رسانه پل بزنید. در نهایت باید این ارتباط را از طریق ارائه آدرس تماس در پایان ایمیل برقرار کنید. اما نکته اصلی که باید رعایت کنید و به شما کمک می کند که مخاطبتان ایمیل را باز کند، رعایت موارد فوق است. همچنین به خاطر داشته باشید که روابط عمومی کاری مشابه خیاطی است با این تفاوت که شما باید محتوای خود را متناسب با مخاطب خود تولید کنید. در صورتی که یک عنوان ایمیل برای یک مخاطب بسیار خوب است، ممکن است برای مخاطب دیگر هیچ جذابیتی نداشته باشد. بنابراین پیش از هر اقدامی مخاطبان خود را شناسایی و طبقه بندی کنید و سپس با طی مراحل فوق می توانید الگوی خوبی را در این زمینه داشته باشید.
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد