درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 13:43   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13465صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 8 مهر 1393 - 18:28
باید و نباید های رسانه ای در مواجهه با ایمیل
با افزایش تقاضا برای محتوا، استفاده از ایمیل به گونه ای عاقلانه در روابط رسانه ای می تواند به معنای تفاوتی میان برداشت ویژه و زمان های هدر شده در گزارش هایی که خوانده نمی شوند باشد. همان ویژگی هایی که به رشد روابط کمک می کند- صحت، صداقت، ثبات و توجه به جزئیات- باید بخشی از هر ایمیلی باشند که شما به تحریریه ارسال می کنید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- با افزایش تقاضا برای محتوا، استفاده از ایمیل به گونه ای عاقلانه در روابط رسانه ای می تواند به معنای تفاوتی میان برداشت ویژه و زمان های هدر شده در گزارش هایی که خوانده نمی شوند باشد. همان ویژگی هایی که به رشد روابط کمک می کند- صحت، صداقت، ثبات و توجه به جزئیات- باید بخشی از هر ایمیلی باشند که شما به تحریریه ارسال می کنید.


حتی بهترین گزارش های خبری از حیث نگارش، با دارایی های درخشان، در صورتی که کسی ایمیل خود را چک نکند دیده نخواهد شد. بنابراین چگونه می توانید شانس برجستگی ایمیل شما را در صندوق پستی مخاطبانتان افزایش دهیم؟


در این نوشتار ما به 10 باید و نباید برای ایمیل های رسانه پسند اشاره می کنید که کورتزی در مالایانا ایوانز ویلیام، مدیریت شریک در رسانه جدید پی دبلیو آر و یکی از همکاران پی آر نیوز در نگارش راهنمای جلد یک به آن پرداخته است:


1. از نام سازمان در خط نام ارسال کننده ایمیل استفاده کنید (استثنا این است که اگر شما به یک فهرست کوچک ایمیلی را برای خبرنگاران ارسال کنید که شما همه آنها را می شناسید، در این مورد نام های شخصی بهتر کار می کند).
2. خط عنوان صادقانه، شفاف و مختصر باشد.
3. در فرم مشاهده، عنوان و تیترها در ترکیب از اطناب خودداری شود.
4. اطلاعات تماس به آسانی مشاهده و مورد استفاده قرار گیرد.
5. خلاقیت در محتوای خود داشته باشید. گزارش هایی با تعامل بیشتر جذاب تر به نظر می رسند. ایده های دستور العملی، چگونه به ویدئو، گرافیک های متحرک و صوت از ذینفعان کلیدی ایده هایی با ارزش برای تحقیق هستند.
6. هرگز و هرگز و هرگز فایل های بسیار بزرگ را به ضمیمه پیوست نکنید (مگر یک خبرنگاری آن را از شما درخواست کرده باشد).
7. فایل های فلش یا انیمیشن ارسال نکنید.
8. متون مهم را در عکس ها مخفی نکنید. مراقب باشید که اطلاعات کلیدی را در عکس قرار ندهید.
9. اطلاعاتی را که به طور مستقیم با خبرنگار و وبلاگ نویس مرتبط نیست برای آنان ارسال نکنید.
10. معیارهای ارزشی را دست بالا نگیرید. به خاطر داشته باشید که ارزش گزارشی که به خوبی ارائه می شود نرخ بازی نیست. این در توانایی برای گرفتن اطلاعات مستقیم به خبرنگاران و برداشت بیشتر آنان مرتبط است.


مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد