درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:56   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13425صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 7 مهر 1393 - 10:48
با رویکردهای حرفه ای و فارغ از دسته بندی های سیاسی؛
روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه های آذربایجان شرقی استفاده کنند
خوش پیمان گفت: تحولات جهانی و سازمانی ایجاب می کند که روابط عمومی ها خود را به دانش روز و تازه های علمی مجهز کرده و فراتر از چارچوب های کلیشه ای عمل کنند.
  

روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه های آذربایجان شرقی استفاده کنند


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: روابط عمومی فعال و به روز، نماد عینی اعتبار سازمان است و در همه حال باید مورد حمایت جدی قرار گیرد تا بتواند به نحو شایسته نقش ممتاز خود را ایفا کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از جلفا، مختار خوش پیمان درنشست مشترک هیات رییسه ومسوولان کمیته های شورای هماهنگی روابط عمومی های استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: روابط عمومی ها اگربه درستی تعریف و در جایگاه خود ظاهرشوند می توانند عاملی برای رضایت مندی مردم و بسترساز مناسبی برای نحقق اهداف سازمانی باشند.
وی ادامه داد: تحولات جهانی و سازمانی ایجاب می کند که روابط عمومی ها خود را به دانش روز و تازه های علمی مجهز کرده و فراتر از چارچوب های کلیشه ای و سنتی به نقش آفرینی خود بپردازند.
وی افزود: همزمان با توسعه ارتباطات و علوم جدید روابط عمومی ها هم به فراخور تحولات جهانی رشد کرده و دارای اهمیت شدند به گونه ای که امروز هیچ کس نمی تواند نقش راهبردی آن را در تحقق اهداف سازمانی نادیده بگیرد.
عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های بالقوه اقتصادی و فرهنگی منطقه آزاد ارس گفت: معرفی و شناساندن همه این ظرفیت های و کاربردی کردن آن ها برای کمک به توسعه و پیشرفت استان، نیازمند مشارکت و همکاری همه روابط عمومی ها استان است و تحقق این مهم به تنهایی از عهده یک نهاد و سازمان خارج است.
وی افزود: یکی از اولویت های شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در دوره جدید می تواند توجه به منطقه آزاد ارس و اهتمام برای معرفی و اطلاع رسانی داشته های این منطقه باشد.
وی افزود: لازمه تحقق این مهم این است که شورای هماهنگی روابط عمومی استان بتواند با رویکردهای حرفه ای و فارغ از دسته بندی های سیاسی به نحو مطلوب از ظرفیت رسانه های استان استفاده کند.
براساس این گزارش دراین نشست که برای نخستین بار درمنطقه آزاد ارس برگزار شد جواد آهنگری دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ممتاز منطقه آزاد ارس درسطح ملی و محلی، آمادگی روابط عمومی های استان را برای مشارکت در فرایند معرفی و شناسایی پتانسیل های این منطقه اعلام کرد.


منبع: برنا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد