درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:55   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13413صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 6 مهر 1393 - 20:59
روابط عمومی فعال، نماد عینی اعتبار و شهرت سازمان دولتی و خصوصی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست مشترک هیات رئیسه و مسوولان کمیته های شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی برای اولین بار در منطقه آزاد ارس برگزار شد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست مشترک هیات رئیسه و مسوولان کمیته های شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی برای اولین بار در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش نصرنیوز، این نشست با حضور اعضا شورا و به منظور هم اندیشی، اطلاع رسانی در حوزه های داخلی و بین الملل، تسهیل و تسریع در امور ارتباطی و بحث و تبادل نظر در خصوص مسایل آتی برگزار شد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی در این نشست با بیان اینکه منطقه آزاد ارس بعنوان یکی از صنعتی ترین و اقتصادی ترین مناطق آزاد کشور است، گفت: ویژگی های منحصر به فرد این منطقه در توسعه و اعتلای اقتصاد کشور نقشی بی بدیل را ایفا می کند که در این راستا روابط عمومی های استان بعنوان هدایت کنندگان افکار عمومی آمادگی دارند بیش از پیش در شناساندن این ظرفیت ها عمل کنند.

جواد آهنگر افزود: روابط عمومی ها با ایجاد تفاهم اجتماعی میان سازمانها و مخاطبان می توانند عملکرد موثری در توسعه برنامه های اقتصادی، فرهنگی و ارتباطی ایفا کتتد و در این میان حضور تشکل های صنفی فعال و پویا، این نوید را میدهد که با آغاز سیاست تعامل گرایانه، حداکثر بهره مندی از ظرفیت های موجود صورت گیرد.

در ادامه این نشست مدیرکل روابط عممومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس و عضو هیأت رئیسه شورای روابط عمومی های آذربایجان شرقی با اشاره به پتانسیل بالای منطقه و نیز ضرورت استفاده و تبلیغ این ظرفیت ها گفت: روابط عمومی فعال و به روز، نماد عینی اعتبار و شهرت یک سازمان دولتی و خصوصی محسوب میشود لذا بایستی روابط عمومی ها مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

مختار خوش پیمان افزود: در واقع می توان روابط عمومی را حلقه ارتباطی بین سازمان و مردم عنوان کرد و به همین دلیل دسترسی راحت و ساده به نظارت افکار عمومی و همچنین انتقال دستاوردها و یا برنامه های سازمان به مردم از جمله وظایف ذاتی روابط عمومی ها به شمار می رود.
وی به نوین بودن علم روابط عمومی و تغییرات گسترده در عصر حاضر اشاره کرد و افزود: با ورود شیوه های نوین ارتباطی، روابط عمومی ها نیز به صورت گسترده دچار تغییر و تحول شده و اهمیت زیادی در عصر حاضر پیدا کرده اند به همین دلیل و در حال حاضر باید از تمامی ظرفیت های در اختیار برای توسعه و تقویت روابط عمومی ها بهره برداری کرد.

خوش پیمان در پایان با اشاره به اینکه منطقه آزاد ارس دارای ظرفیتها و پتانسیل های بالایی می باشد افزود: بهمین جهت منطقه آزاد ارس و جلفا به تنهایی پاسخگوی نیازهای جامعه هدف نمی باشند لذا الزامی است از ظرفیت و پتانسیل های استان و کشوری در این زمینه استفاده شود و در این مسیر تعامل با تشکل های رسانه ای ، مطبوعاتی و روابط عمومی ها برای انجام ماموریت های سازمانی چاره ساز و موثر خواهد بود.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد