درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 19:32   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13312صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 27 شهریور 1393 - 12:59
تغییرات عظیم در بازاریابی
کریس موئردیک - همانطور که برای رسانه های جمعی اتفاق افتاد، تغییرات عمده ای در مجموعه برنامه ریزی روزنامه ها، تلویزیون و رادیو ایجاد می شود که آنها را به مخازن تبدیل اطلاعات با کیفیت و با دسترسی راحت برای مصرف کننده و ساز و کارهای مناسب برای دسترسی منظم بازاریابانی با بینندگان و مشترکین می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کریس موئردیک- بی شک عصر بازاریابان در شرکت های بزرگ فرا رسیده است. این برای بازاریابانی است که برای تغییر عظیم در پارادایم آماده شده اند.
به همان اندازه، صاحبان رسانه ها نیز خوشبخت خواهند بود اگر برای پاسخگویی به خواسته های بازار به شدت متغیر آماده شده باشند.


دلایل متعددی از چرایی اینکه بازاریابی و کسب و کار رسانه ای در سال های آینده خوب است وجود دارند. مهمترین آن اینکه مصرف کنندگان به طور فزاینده ای تحت تاثیر اطلاعات و اخبار از وجود کالاها و خدمات جدید قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، بازاریابان می دانند که مصرف کنندگان چه کسانی هستند، کجا زندگی می کنند و برای صبحانه چه چیزی صرف کرده اند.
در اصل، همانند یک سونامی رو به رشد، اینترنت در حال تغییر جهان بازاریابی و رسانه است.


در حالیکه تلویزیون، روزنامه و رادیو نیز همچنان به رشد خود برای تبلیغات در افریقای جنوبی ادامه می دهند در سایر نقاط جهان که پهنای باند ارزانتر و سریعتر است، شواهد آماری حاکی از رشدی است که دنیای بازاریابی به زودی محو نمی شود و احتمالا همچنان تا سال های آتی ادامه خواهد داشت، بازاریابی آنلاین در حال تاخت و تازهای جدیدی در فضای بازاریابی سنتی است.


قدرت
رسانه اجتماعی قدرت بی بدیل خودش را برای جهان سیاست، کسب و کار اثبات کرده است، با فروپاشی دولت های متعدد در شمال افریقا و شورش های مردم در برابر استبداد که توسط رسانه های اجتماعی ساخته شده است.


همچنین ثابت شده است که ناراحتی عمده ای از برندهایی که به گونه ای احمقانه امیدوارند که خدمات بی کیفیت شان از بین برود و محو شود وجود دارد.
در حال حاضر برای جستجو و فروش آنلاین افزایش قابل توجهی در تعداد محصولات و خدمات دیده می شود.


هنگامی که افریقای جنوبی از خواب پهنای باند برخیزد و اتصال از طریق اینترنت موبایل مقرون به صرفه تر شود، مصرف کنندگان انتخاب های بیشتری در شرایط دریافت اطلاعات در مورد کالا و خدمات خواهند داشت.


ژاپن پیشرو این راه
این در کشورهایی نظیر ژاپن در حال اتفاق است، که از 12 سال پیش، اکنون توانسته اند سرعت دانلود 100 مگابیت بر ثانیه را بدست آورند. مشتریان در تقاضا برای اطلاعات کالا و خدمات به اندازه اخبار، نتایج ورزشی و مانند آن نقش کلیدی دارند و به تکنولوژی اجازه می دهند که دریابند جویای چه چیزی هستند و بهترین تعامل را با آن در زمان و مکانی که مایلند ارائه کنند. ژاپن اکنون سرعت 1 گیگابایت دانلود را ارائه می دهد و تلاش بریتانیای کبیر نشان داده است که سرعت دانلود 1.5 ترابایت ممکن است.


اکنون، خبر خوب برای بازاریابان این است که بیشتر مصرف کنندگان در فضای آنلاینی که بازاریابی ارزان تری دارد تبدیل می شوند.
اما، در حالیکه تکنولوژِی، رسانه اجتماعی و مجموعه ذهن مصرف کنندگان به بازاریابان اجازه می می دهد که مخاطبان خود را بسیار ارزان تر و دقیق تر هدف بگیرند، نیشی در دنباله وجود دارد که ممکن است کسب و کارها های بی ثبات در خدمات مشتریان را بگیزد.


توانمندسازی
مصرف کنندگان در افریقای جنوبی به وسیله تکنولوژی توانمند شده اند و اکنون می توانند از تلفن همراه خود برای شکایت از طریق رسانه های اجتماعی نظیر توییتر در مورد خدمات نامطلوب و کیفیت بد محصولات استفاده کنند.


بر خلاف سال های پیش وقتی مصرف کنندگان ناراضی صدای نارضایتی خودشان را در میهمانی های شام به گوش بقیه می رساندند، این روزها صبر نمی کنند و فورا اقدام می کنند. و مصرف کنندگان بلافاصله و به محض اینکه انرژی دارند و عصبانی هستند واکنش خود را نسبت به کالا یا خدمتی که نگران آن هستند نشان می دهند.


در حال حاضر، اکثر شرکت های بزرگ، نظیر دل و هارلی دیویدسون، چند ده کارمند به استخدام خود درآورده اند که وظیفه آنها نظارت مستمر رسانه های اجتماعی، اتاق های چت و انجمن های مربوطه است تا نشان های نارضایتی را پیدا کرده و بتوانند قبل از اینکه اسباب اطلاع رسانی منفی را برای شرکت شان به همراه بیاورد، جلوگیری لازم را انجام دهند.


مدیران برند افریقای جنوبی، خرده فروشان و ارائه دهندگان خدمات به دلیل هزینه های بالای اینترنت بسیار خوش اقبال تر از همتایان خودشان در سایر نقاط جهان می باشند.


اما همه چیز رو به تغییر است، مصرف کنندگان تغییر می کنند و هر بازاریابی که سخت در درک جوانب مثبت و منفی محیط آنلاین کار نمی کند، در واقع وارد یک بازی پر خطر شده است.
در سال گذشته، یک خرده فروش سطح بالا که من او را در افریقای جنوبی می شناسم رشد خودش را از 1 درصد به 9 درصد ارتقا داد و او این رشد را با چیدن آجر و ملات برای ساخت مرکز جدید فروش بدست نیاورده است، بلکه تنها سعی کرد که فروش آنلاین را ارتقا دهد.


همانطور که برای رسانه های جمعی اتفاق افتاد، تغییرات عمده ای در مجموعه برنامه ریزی روزنامه ها، تلویزیون و رادیو ایجاد می شود که آنها را به مخازن تبدیل اطلاعات با کیفیت و با دسترسی راحت برای مصرف کننده و ساز و کارهای مناسب برای دسترسی منظم بازاریابانی با بینندگان و مشترکین می شود.
در آینده، پول در رسانه بر پایگاه های داده ای تکیه دار که بازاریابان به خوبی منتشر می کنند و قابل اعتماد هستند.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
 


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد