درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 18:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13281صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 25 شهریور 1393 - 09:11
روابط عمومی مدرن در مقایسه با روابط عمومی سنتی: چیزهایی که باید بدانید
جنیفر فوتنی - با تشکر از اینترنت، که سبب شد جهان روابط عمومی به طور مستمر متحول شود. اما این تحول، که به نظر می رسد سوالات بیشتری را نسبت به آنچه دقیقا روابط عمومی می توانسته برای یک شرکت به همراه داشته باشد فراروی ذهن هر شخص قرار می دهد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جنیفر فوتنی- با تشکر از اینترنت، که سبب شد جهان روابط عمومی به طور مستمر متحول شود. اما این تحول، که به نظر می رسد سوالات بیشتری را نسبت به آنچه دقیقا روابط عمومی می توانسته برای یک شرکت به همراه داشته باشد فراروی ذهن هر شخص قرار می دهد.


بسیاری از مبلغین ممکن است حساب رسانه اجتماعی ایجاد کنند، به سئو پی آر درآویزند، خبرنامه های الکترونیکی ارسال کنند یا محتوای وبلاگی بنویسند، اما روابط عمومی تنها یک چیز نیست.


خط فروش این است اگر مبلغین شما داستان های رسانه ای تولید نمی کنند و تاکتیک های موثر برای تعامل با مخاطبان خود ایجاد می کنند و آنها را به سوی وبسایت شما هدایت می کنند؛ این کار روابط عمومی نیست.


هنگامی صنعت روابط عمومی در حال شکوفایی بود، این حوزه به جای اینکه همیشه در حالت بحران باشد در برخورد با یک داستان مخرب رسانه ای باشد، به عنوان راهی برای برقراری ارتباط فعالانه با رسانه ایجاد شد. در طول زمان روابط عمومی تبدیل به ابزاری قدرتمند برای بازاریابی، ایجاد آگاهی و اتصال با مخاطبان با برند از طریق تایید اشخاص ثالث معتبر شد (به عنوان مثال رسانه).


با تشکر از رسانه اجتماعی و سایر ابزارها، امروز روابط عمومی به درستی درباره مرتبط شدن و تعامل با مخاطبان به طور مستقیم و غیر مستقیم است. در حالیکه پیچ کردن سنتی رسانه مبتکرانه هنوز به عنوان اکثریت حرفه ای به عنوان بنیان یک کمپین تلقی می شود، شرکت هایی هستند که استراتژی های دیگری از رسانه اجتماعی را برای پیشبرد در کمپین غنی تر مورد استفاده قرار می دهند.


به طور جداگانه، سئو پی آر، رسانه اجتماعی و وبلاگ نویسی برای رسیدن به اهداف متفاوت به کار می روند. به همراه این ها، آنها می توانند بازخوردهای قدرتمندی را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشند. کلید واقعی برای موفقیت، دانستن این است که چگونه این عناصر به گونه ای جداگانه کار می کنند، دانستن و درک مخاطبان شما و نحوه یافتن آنها، و ایجاد یک استراتژی برای طراحی داستان های تاثیرگذاری که پاسخ های احساسی را برای کلیک بر دکمه «خرید» یا برداشتن تلفن بر می انگیزد.


از آن جایی که رویکرد روابط عمومی سنتی قدرت بیشتری داشته است، وفور داستان های رسانه مثبتی درباره شرکت شما لینک های بیشتری را به سمت سایت شما سرازیر می کنند که می تواند به صورت خودکار سئوی سایت شما را بهبود بخشد و وقتی مخاطبان لینک هایی را به این داستان ها در وبسایت یا شبکه اجتماعی شما می بینند، برای شما اعتباری فوق العاده را به همراه دارد. از آنجا که پایان روز هر کسی می تواند به صفحه یک موتورهای جستجو بپردازد، اما هیچ چیز قدرتمندتر از ارجاع از یک منبع قابل اعتماد نیست.


جنیفر فورتی رئیس ارتباطات آبشار، یکی از شرکت های ارتباطات بازاریابی و بوتیک روابط عمومی مجازی در شیکاگو برای کسب و کارهای کوچک و شرکت های نوپا است. در طول 17 سال فعالیت کاری اش وی برای برخی از 500 شرکت برجسته فورچون و طیف وسیعی از کسب و کارهای کوچک و شرکت های نوپا در سراسر ایالات متحده کار کرده است.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد