درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 21:51   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13036صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 11 شهریور 1393 - 13:34
10 کار که روابط عمومی می تواند برای شروع انجام دهد
من تضمین می کنم که حضور روابط عمومی می تواند از شدت سختی ها در زمان هایی دشوار بکاهد. استفاده از روابط عمومی به شما کمک می کند تا بهتر با اشتباهات و بدون توجه به آنچه در حال حاضر به آن اعتقاد دارید، در فروش طولانی مدت تان کمک کند. این آن چیزی است که اکنون که در شروع راه هستید بهتر است به آن توجه کنید.
  

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی امروزه به درستی توسط مردم درک نشده است. حتی ابا اینکه این حوزه فعالیت برای مدت های طولانی اعلام وجود کرده است شرم آور است که این را بگوییم، اما شرکت های زیادی پول خود را در جاهای دیگری هزینه می کنند و این به دلیل عدم درک اهمیت روابط عمومی است.


بیل گیستس گفت: « اگر یک دلار داشتم، همان یک دلار را برای روابط عمومی خرج می کردم.» هیچ کس منکر این حقیقت نیست که او اطلاعات زیادی در باره کسب و کار دارد و ما می توانیم چیزهای زیادی را در مورد روش هایی که او کسب و کار خود را گسترش داده یاد بگیریم. کسانی که می خواهند فعالیت خود را شروع کنند هرگز نباید اهمیت روابط عمومی را دست کم بگیرند و باید حداقل نوعی کمپین روابط عمومی را در جایی که شرکت می تواند به طور طولانی مدت رشد کند در نظر داشته باشند. اگرچه ممکن است روابط عمومی خوب به سرعت منافع مالی زیادی را برای شما به همراه نداشته باشد، اما در طولانی مدت، کسب و کار شما را گسترش می دهد.


روابط عمومی چیست؟
تعریف روابط عمومی بسیار دشوار است چراکه این صنعت گسترده و پوشش وسیعی از زمینه های جدید را در هر ما ارائه می دهد. ما توانیم بگوییم که یک فرآیند که از طریق آن منافع، داستان ها و ویژگی های مرتبط با یک نهاد خاص در عرصه های مختلف برجسته می شود. تاکتیک هایی که در عملیات ویژه مورد استفاده قرار داده می شود که به وسیله آن بتوان داستان هایی مثبت و برای رسیدن به مخاطب هدف دست پیدا کرد.


نقش روابط عمومی
یکی از مهمترین نقش های روابط عمومی افزایش شهرت شرکت تا اندازه ای است که حسن نیت آن بر همگان مشخص شود. دستاوردهای مالی و افزایش فروش همیشه زمانی ممکن هستند که روابط عمومی شرکت ها به درستی اجرا می شوند. به هر حال، این تنها دلیل اینکه چرا به اجرای کمپین های خوب روابط عمومی نیاز داریم نیست. در بسیاری از موقعیت ها، شرکت هایی می گویند که آنها نیازی به صرف پول زیادی در بازاریابی و یا روابط عمومی ندارند، چراکه آنها نمی توانند کسب و کار اضافی را پذیرا باشند. این راه سالمی برای رشد یک کسب و کار نیست.


مدیریت شهرت پیشرو
این درست است که اساسا پاداش اصلی که دریافت می کنید هنگامی است که روابط عمومی شرکت ها به خوبی عمل می کنند. کمپین روابط رسانه ای مهم هستند و بایستی در مورد اخباری که در دسترس هستند به کار روند. بسیاری از ابزارهایی که در دسترس متخصصان روابط عمومی هستند می تواند به مدیریت شهرت برند یا شرکت کمک کند. با این حال، این مورد در بسیاری از موارد به درستی درک نمی شود. بگذارید که ما درباره یک مثال ساده بیاندیشیم. بگذارید ما بگوییم که شما می خواهید یک سایت واقعا خوب برای شرکت خود ایجاد کنید و شما نمی دانید که انیمیشن های فلش تا چه اندازه می تونند در جلب مخاطبان موثر باشند. شما می خواهید از آنها استفاده کنید و یک سایت خوب بسازید. آنگاه یک مشکل ایجاد می شود و شما شروع به دریافت بازخورد های منفی می کنید. اگر شما یک تیم مدیریت شهرت داشته باشید که از تاکتیک های روابط عمومی استفاده می کنند، می توانید رویدادی را که باعث این مشکل شده را دریابید. روابط عمومی اثرات بد حاصل از اشتباهات را مدیریت می کند. ما می توانیم بگوییم که روابط عمومی اساسا از شما در رویدادهایی که در آن ایرادی وارد است محافظت می کند. این چیزی است که بسیاری از مردم آن را درک نمی کنند.


10 چیزی که روابط عمومی می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد
1. ارائه اعتبار- شما می توانید از یک منبع غیر مغرضانه استفاده کنید که می تواند اعتبار برند شما را افزایش دهد.
2. مشاهده فرهنگ سازمان توسط کارکنان- کارکنان آینده علاقه مند هستند که کار جدیدی را بگیرند و آن را در شرکت شما پیاده کنند، و روابط عمومی می تواند به درستی تمام مزایای کار را در شرکت شما به آنها نشان دهد.
3. نمایش تخصص و رهبری اندیشه- افراد واقعا زرنگی که ایده های بسیار خوبی دارند چیزهایی را در ذهن می پرورانند و تا آن را به اشتراک نگذارند نمی توانند آرام بگیرند. روابط عمومی می تواند به شما کمک کند که این واقعیت را که شما باید تخصص خود را و مهارت های مدیریت شخصی و رهبری یا مدیریت شخصی خود را در سطح بالایی نشان دهید.
4. ترویج مشارکت اجتماعی- این امر بسیار مهم است. روابط عمومی به شما کمک می کند که سازمان نگران منافع مشتریان خودش است. برخی چیزها مانند این می تواند به ویژه ر دراز مدت و یا در زمان هایی که اشتباهی رخ می دهد انجام شود.
5. افزایش فروش- کمپین روابط عمومی شما جوی مناسب برای افزایش فروش و ایجاد تقاضای بیشتر برای برند شما و آنچه شما ترویج می کنید، ایجاد کند.
6. تقدیر از کارمندان- این ممکن است از طریق داستان های جالب توجه انسانی، تبلیغات و جوایز انجام شود.
7. ایجاد آگاهی- در مواردی که مردم به خدمات نیازی ندارند و چیزی نمی خرند. به هر حال، وقتی آنها به خدمات مشابه نیاز پیدا می کنند، آنها درباره شرکت شما و بخش روابط عمومی آن که شغلی عالی است فکر خواهند کرد.
8. افزایش برنامه های رسانه های اجتماعی و تبلیغات- چیزی که شما باید بدانید این است که روابط عمومی همیشه بهتر است همزمان با رسانه های اجتماعی و تلاش های تبلیغاتی کار کند. ترکیب همه زمینه های ممکن و استفاده از تمام کانال های ترویجی که برای ساخت شهرت با بیشترین و حتی کمترین بودجه ممکن می باشد.
9. مدیریت بحران- سازمان ها با گذشت زمان و تغییراتی که ایجاد می شود با مشکلاتی روبرو خواهند شد. در مواجهه با یک بحران شما نیاز دارید که آن را به درستی مدیریت کنید. و آن تنها زمانی امکان پذیر است که روابط عمویم را با شیوه ای موثر انجام دهید. حتی اگر شما از کمپین های روابط عمومی در حال حاضر استفاده نمی کنید، وقتی با بحران های جدی روبرو می شوید، تمام تلاش خود را برای به کار گیری مدیریت بحران انجام دهید!
10. از داستانسرایی استفاده کنید- به منظور نمایش اینکه چگونه مشتریان از ترکیبات سازمان بهره مند می شوند بایستی از تکنیک داستانسرایی استفاده کنید.
 

کمپین روابط عمومی خود را در اسرع وقت آغاز کنید!
این تنها نتیجه است که ما می توانیم از این نوشتار بگیریم. این بسیار سخت است که نتایج واقعا خوبی را به محض تاسیس یک شرکت گرفت، و من تضمین می کنم که حضور روابط عمومی می تواند از شدت سختی ها در زمان هایی دشوار بکاهد. استفاده از روابط عمومی به شما کمک می کند تا بهتر با اشتباهات و بدون توجه به آنچه در حال حاضر به آن اعتقاد دارید، در فروش طولانی مدت تان کمک کند. این آن چیزی است که اکنون که در شروع راه هستید بهتر است به آن توجه کنید.


منبع: http://tech.co/10-things-pr-can-startup-2014-03
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد