درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 07:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12678صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 26 مرداد 1393 - 05:20
3 نکته روابط عمومی برای سئوی محتوای بصری
متیو شوارتز - یک عکس ارزشی برابر هزاران کلمه دارد. این جمله کلیشه ای بسیار درست است. و وقتی به مساله سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو می رسیم، این عبارت کابرد بیشتری پیدا می کند. این بدین خاطر است که در جهان بی نظم و ترتیب سئو، افزودن محتوای بصری به شدت باعث جذب طرفداران پیام شما شده و رتبه سایت و صفحه شما را در گوگل افزایش می دهد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو شوارتز- یک عکس ارزشی برابر هزاران کلمه دارد. این جمله کلیشه ای بسیار درست است. و وقتی به مساله سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو می رسیم، این عبارت کابرد بیشتری پیدا می کند. این بدین خاطر است که در جهان بی نظم و ترتیب سئو، افزودن محتوای بصری به شدت باعث جذب طرفداران پیام شما شده و رتبه سایت و صفحه شما را در گوگل افزایش می دهد. کریسل لارن، معاون دیجیتال گروه زنو، در برنامه آموزشی سئو پی آر که توسط پی آر نیوز برگزار می شود در باب «چگونه بهینه سازی عناصر بصری برای جستجو عمل می کند» سخن گفت. این برنامه در 11 آگست در سانفرانسیسکو برگزار شد و طی آن به متخصصان روابط عمومی آموخت که چگونه تلاش های سئوی خود را با افزودن بهینه سازی کردن عناصر بصری ادامه دهند. برخی از این موارد عبارتند از:


1. اجازه ندهید که برنامه نویسان شما را نادیده بگیرند. تصاویر به این منظور در سایت قرار می گیرند که دیده شوند و نه اینکه خوانده شوند. شما نیاز دارید که به موتورهای جستجو با کد نویسی های کوتاهی کمک کنید. اگر از سیستم مدیریت محتوایی نظیر وردپرس استفاده می کنید، خبر خوب این است که شما نیازی به کد نویسی ندارید، مگر اینکه واقعا به آن نیاز باشد. وقتی عکسی را بارگزاری می کنید، فقط مطمئن شوید که فیلدهای آلت و عنوان را پر کنید. تفاوت عنوان و برچسب آلت در کوتاه بودن برچسب آلت است که به عنوان جایگزین عکس می نشیند. متن آلت متنی است که با یک عکس همراه می شود و به موتورهای جستجو اجازه می دهد که عکس را بخوانند.


توجه داشته باشید: اگر عکسی در صفحه نشان داده نمی شود، چه چیزی می خواهید به جای آن در صفحه دیده شود؟ عنوان اهمیت کمتری دارد، اما برای تقویت کلمات کلیدی کمک می کند. در فیلد عنوان، شما بایستی توصیفی از عکس خود ارائه دهید که وقتی مخاطب شما موس خود را به آن نزدیک می کند، آن متن نمایش داده شود. اگر از سیستم مدیریت محتوا استفاده نمی کنید، تصاویر نیازی به کدگذاری با برچسب آلت و عنوان ندارند. توجه کنید که شما می توانید فضاها، نقطه گذاری ها و حرف بزرگ را در کدگذاری عنوان و آلت استفاده کنید.


2. نام آنها را خوب انتخاب کنید. اگر شما تاکنون جستجویی برای تصویر در گوگل انجام داده باشید، شانس این را داشته اید که چیزی توصیفی را تایپ کنید. اگر شما «سئو پی آر» را در گوگل جستجو کنید نتایجی که مشاهده می کنید شامل همه چیزهایی می شوند که مربوط به سئو پی آر هستند. مرتبط ترین نتایج عکس هایی هستند که حاوی محتوایی در مورد سئو پی آر هستند و یا از حداقل از واژه سئو در متن خود استفاده کرده اند. وقتی عکس خود را نامگذاری می کنید، مطمئن شوید که نامی به آنها بدهید که درک شود. اگر سازمان شما «شارا» نام دارد در نامگذاری عکس بنر آن سعی کنید علاوه بر این نام کوتاه شده از نام طولانی آن «شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران» برای برچسب های آلت و عنوان آن استفاده کنید تا هم مردم و هم موتورهای جستجو به راحتی بتوانند درک کنند که تصویر چیست.


بهره ای از مطلب: از خط فاصله استفاده کنید و از خط کشیدن روی متن بپرهیزید. موتورهای جستجو خط فاصله و فاصله ها را می خوانند و می توانند عبارت ها را به صورت کلمات جداگانه تشخیص دهند.


3. اندازه مهم است. موتورهای جستجو فقط مراقب بافت نیستند؛ موتورهاس جستجو به اندازه عکس نیز دقت می کنند. فایل های بزرگ و تصاویری که فضای زیادی را می گیرند، می توانند سایت را کند کنند. وقتی عکس ها را ذخیره می کنید، مطمئن شوید که آن را در فضای حدود 72 دی پی آی ذخیره کنید.


مترجم: عادل میرشاهی
منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/07/09/3-pr-tips-to-jump-start-your-visual-content-seo/?hq_e=el&hq_m=2912575&hq_l=14&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد