درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12606صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 22 مرداد 1393 - 07:31
چرا خانم ها عاشق کار در روابط عمومی هستند؟
روابط عمومی یک تلاش بی تشکر است - وقتی روابط عمومی خوب است، هر شخصی نمی تواند آن را انجام دهد و برای چیزهای بعدی برنامه ریزی کند؛ اما وقتی روابط عمومی بد می شود که همه به خود اجازه می دهند که درباره آن سخن بگویند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر خلاف روزنامه نگاری، که تقریبا به طور یکسان میان مردان و زنان تقسیم شده است، روابط عمومی بیشتر توسط زنان اداره می شود؛ البته در سطح اجرایی و پس از زنان، مردان هستند که در روابط عمومی کار می کنند. اما چرا زنان بیشتر به این حرفه کشیده می شوند؟


به گزارش گروه ترجمه شارا،  اولگا خزان می نویسد که بیشتر از نیمی از مبلغین امریکایی را زنان تشکیل می دهند و 59 درصد از همه مدیران تبلیغاتی، بر اساس آمار اداره نیروی کار امریکا زنان هستند.


بر اساس داده های آتلانتیک که توسط موسسه تحقیقات سیاست زنان تهیه شده است، اگر شما جزئی از دنیای تبلیغات هستید، 60 درصد از افرادی که به پیام های رسانه ای شما شکل می دهند زنان هستند، در حالیکه 47 درصد از کل نیروی کار را زنان تشکیل می دهند. سایر تخمین ها می گویند زنان نزدیک به 73 درصد یا حتی 85 درصد از نیروی کار عمومی سازی را تشکیل می دهند.


اما به نظر نمی رسد این افراد مدیریت دفاتر را در اختیار داشته باشند و این مساله خبر خوبی نیست.


ساراجین ساکچتی گفت: «فقط زنان در آنجا حضور ندارند.» کسانی که راز بازاریابی را در دست دارند. وی می افزاید: «و دو نفری که آن را اجرا می کنند می بینند. آن تنها چیزی است که مرا به شدت متعجب کرده است و مرا برای طولانی مدت عصبانی کرده است.»


از دیگر سوی، روابط عمومی یک کسب و کار پر سود است و هر شرکت رو به رشدی نیاز دارد که نام خود را در آنجا معرفی کند، که این بدان معناست که زنان این پول را دریافت می کنند.


در حالیکه گزارشگران خبری زن به طور متوسط 43 هزار و 326 دلار دریافت می کنند، مردان 51 هزار و 578 دلار درآمد دارند. بر اساس طبقه بندی بی. ال. اس. متخصصان زن روابط عمومی، 55 هزار و 705 دلار دریافت می کنند که در مقایسه با 71 هزار و 449 دلار مردان بسیار کمتر است.


بر اساس بخش کار، متوسط دستمزد برای یک زن که به طور تمام وقت در روابط عمومی کار می کند، 37 هزار و 232 دلار است. و در حالیکه مبلغین کاب ممکن است کارهای احمقانه ای از قبیل سخن گفتن درباره منافع مردم در فراستد فلیکس انجام دهند در حالیکه لباس تونی و تایگر را پوشیده اند، این ممکن است برای دیردری لاتور برای باز کردن درهای بزرگتر اتفاق بیافتد. اکنون لاتور مدیر ارشد ارتباطات خارجی جنرال الکترونیک است، جایی که او مورد اعتماد کسب و کارهای بین المللی قرار گرفته است و وارد پیچ و تاب های دولتی برای به کارگیری شرکتش شده است.


این روزها دانشجویان بیشتر و بیشتری اهداف خود را بر مشاغل ارتباطی قرار می دهند و نتیجه پیمایش فیلیپ ان. کوهن، استاد جامه شناسی دانشگاه مریلند کالج پارک نشان داد که اکثر این افراد از رشته های ارتباطات، خبرنگاری، انگلیسی، تبلیغات، روابط عمومی، کسب وکار و رسانه های جمعی هستند. در میان این افراد 47 درصد را زنان و 35 درصد را مردان تشکیل می دهند. چرا؟ زنان اغلب «بیشتر اجتماعی» شده اند.


جنیفر هلیکسون، مدیر بازاریابی سویت گرو در پورتلند، اورگان می گوید: «مطالعات نشان می دهند که زنان تمایل به همکاری بیشتری در کارهای تیمی دارند، برعکس مردان معمولا در محیط های انفرادی میل به کار دارند. رویکرد مردان به کار برای کارهای خبرنگاری خوب است، درحالیکه انجام کارهای روابط عمومی برای زنان با ویژگی های خلقی و درونی آنها سازگارتر است.»


برخی از مبلغان خزان می گویند روزنامه نگاری را برای مدت زمانی ترجیح داده اند اما سپس تصمیم گرفته اند که پشت صحنه کار کنند و برای رسیدگی به شرایط بهتر نجنگند. اما حتی اگر آنها درآمد خوبی بدست آورند و رشته های خوبی را در پشت خود بکشند آنچه فرهنگ پاپ در این کشور مصرف می کند، همه ثمره زندگی سامنتا جونز نیست. روابط عمومی هنوز یک برنامه دشوار است.


هلکینسون گفت: «این یک تلاش بی تشکر است، وقتی روابط عمومی خوب است، هر شخصی نمی تواند آن را انجام دهد و برای چیزهای بعدی برنامه ریزی کند؛ اما وقتی روابط عمومی بد می شود که همه به خود اجازه می دهند که درباره آن سخن بگویند.»


منبع: http://jezebel.com/why-do-ladies-love-working-in-pr-the-money-doesnt-hurt-1618218099
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

http://www.prwomen.ir/fa/?current=news&newsrogsfaid=5121


 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد