درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:39   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12076صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 28 تیر 1393 - 07:06
در ارزیابی ارزش های روابط عمومی و تلاش بازاریابی موارد را دست کم نگیرید
جرمی چرچ - گاهی اوقات، ما در نشست های مشتری شرکت می کنیم که طیف وسیعی از ذینفعان طیف وسیعی از عناوین را پوشش می دهند، بسیاری از آنها لزوما در دامنه فعالیت ما کار نمی کنند. در این زمان ها، همیشه این موضوع که این کشش وجود دارد که میزان زمانی که قرار است برای موضوع صرف شود نشان داده شود.. بر مبنای تجربه ما به ندرت مخاطبان کلیدی این شرکت ها برای دسترسی تلاش می کنند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جرمی چرچ - یکی از مزایای کار کردن در یک آژانس مشاوره در توانایی تیم برای تهیه چشم انداز خروجی برای مشتریان است. در واقع از نقطه نظر آنها، این مساله دلیل اصلی استخدام ما می باشد.


گاهی اوقات، ما در نشست های مشتری شرکت می کنیم که طیف وسیعی از ذینفعان طیف وسیعی از عناوین را پوشش می دهند، بسیاری از آنها لزوما در دامنه فعالیت ما کار نمی کنند. در این زمان ها، همیشه این موضوع که این کشش وجود دارد که میزان زمانی که قرار است برای موضوع صرف شود نشان داده شود.. بر مبنای تجربه ما به ندرت مخاطبان کلیدی این شرکت ها برای دسترسی تلاش می کنند.
سازگاری با برند و شناسایی برند در افتراق شما از رقبایتان بسیار مهم هستند. آنها در واقع عناصری به شمار می روند که عامل کلی توسعه استراتژی بازاریابی و کسب و کار می شوند.


اما اجازه بدهید جنگل را به خاطر درختان روبرویمان فراموش نکنیم. آیا جزئیات وقایعی که لوگوی شما در جایگاه نخستین قرار می دهد دلیل می شود که یک کسب و کار یا مشتری بخواهد با شما همکاری کند؟ بسیاری از بحث های مربوط به برندسازی بیش از اندازه بر موارد و زمان ها متمرکز هستند که نمی گذارد سوزن در موارد رو به رشد بخش فروش شما حرکت کند. نکته مرا اشتباه دریافت نکنید. این بحث ها دارای اهمیت بسزایی هستند و جایگاهی در برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک دارند. اما بیشتر از اغلب اوقات تفاوت ها تنها در بحث های مخاطبان داخلی در خصوص سایه و روشن و رنگ آسمان در پس زمینه بروشور یا تبلیغات می باشد. آنها به هیچ وجه یک شرکت را جذب نمی کنند و باعث تبدیل و حفظ کسب و کار جدید نمی شوند.


سوال اینجاست که چگونه می توانید از نظر زیبا شناسی میان نور آبی در مقابل آبی اقیانوسی ارزیابی کنید؟ این صرفا یک مساله ذهنی است و توهم کنترل به یک گروه کوچک مشارکت کنندگان داخلی که برای توافق در زمینه رنگ بندی نهایی آمده اند بعد از ساعت ها بحث بسیار دشوار است. تاثیر این امر بر پیشبرد کسب و کار و در عین حال شرایطی که نمی توان آن را ارزیابی کرد وجود دارد.
به همین دلیل است که همه پیشنهادات ما و درگیری های دائم مشتریان بر روش هایی تاکید می کند که یک فعالیت می تواند ارزش افزوده ایجاد کند.


رویکرد چند سطحی برای ارزیابی و آنالیز از صنعت به بهترین شیوه مشتق شده است. ما با پذیرش استاندارد صنعتی که سه نوع از پاسخ را در مخاطبان در اهداف تلاش های ارتباطاتی مان تمایز ایجاد می کند: خروجی، برون داد و درآمد.


یک مثال از خروجی این خواهد بود که یک گزارش خبری ایجاد کنید، مقالات فرعی یا قطعه ای از سرمقاله نیز می تواند به این کار کمک کند. این کارها دقیقا به اندازه ایده یک داستان که برای نگارش یک مقاله به خبرنگار می دهید می تواند آنها را تحت تاثیر قرار دهد. خروجی ها می توانند به همان زودی که ایجاد شدند ارزیابی شوند. برای مثال آیا پیام به دقت ارتباط برقرار می کند. آیا تماس های رسانه ای برای رسیدن به مقصود دریافت می شود؟ آیا زمان انجام شده بر زمان انجام کار منطبق می باشد؟


برون دادها می توانند بر تمرکز بیشتر بر نتایجی که در کوتاه و میان مدت می گیریم استوار باشند. شاید طول دریافت برون دادها را بتوان تا شش ماه ارزیابی کرد. آیا گزارش خبری، فرعی یا سرمقاله در خروجی رسانه ای که برای آنها فرستاده بودید نشان داده شد؟ آیا مصاحبه ای که برای یکی از رهبران فکری شرکت تدارک دیده بودیم تبدیل به مقاله یا داستانی که برنامه ریزی شده بود گشت؟ در خصوص نشان دادن ارزش، می توانیم در این نقطه از زمان به این گونه کارمان را ارزیابی کنیم که پیامی که شما می خواهید به مخاطبان کلیدی منتقل کنید بند بند شده باشد به اینگونه که اثرات مثبتی بر شرکت و داستان شما بگذارد.


علاوه بر این، در طول این مرحله خبرنگاران بینش های اضافی را به شما باز خواهند گرداند زیرا پیام هایی که رهبران فکری شما می خواهند منتقل کنند میان گزارش گران هدف و مخاطبان شما طنین اندازه می شود.


راه نهایی که مشتریان می توانند ارزش های ما را ارزیابی کنند شکل ملموس تر نتایجی است که از کارمان دریافت کرده ایم. در طول شش ماه در هر سال، آیا کار ما در مجموع بر ارتباطات استراتژیک یا کمپین های ورودی بازاریابی به طول مستقیم در پیشبرد کسب و کار جدید نتیجه داده است، چشم انداز نشست یا یک مشتری جدید چطور؟ آیا چشم اندازها و کیفیت فروش منجر به شرایط سازمانی شما برای هدایت و مهارت شده است از آن رو که افزایش پدیداری و طرز گفتار پیام کلیدی در فضاهای رسوخ کند که آنها رسانه ها را مصرف کرده و پس از آن تصمیم به خرید بگیرند؟


آیا این تنها راه برای ارزیابی موفقیت تلاش های روابط عمومی است؟ البته نه، اما ما معتقدیم که این بهترین راه است. این راه نقشه راهی شفاف برای مشتریان تهیه می کند که در مواردی سبب می شود که ما با همدیگر تلاشی را به نهایت برسانیم و اینکه ما چگونه برای دریافت آن برنامه ریزی می کنیم. مگر در مواردی که شما وقت با ارزش خود را صرف بحث در مورد آنچیزی می کنید که در سطح بزرگی توسط کانال ارتباطی شما تحریف شده است. اگر مشتریان و خریداران شما درباره نوع کالایی که می خرند اهمیت نمی دهند، چرا شما باید این کار را انجام دهید؟


منبع: http://www.business2community.com/public-relations/dont-sweat-small-stuff-measuring-value-pr-marketing-efforts-0920420#wgpkI2cv6w3EKoFh.99
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد